- Anoniem6 augustus 2015 om 07:51
Ongeveer 2 weken moet mojn dochter veel hoesten nu zijn we op vakantie en ze word paar keer wakker van geen lucht krijgen en ook hoesten ik denk dat ze ook kinkhoest jeeft maar wat moet ik doen als ze geen lucht meet krijgt ik vind dat eng en moet ik naar een dokter in het buitenland wie o wie kan mij advies geven ben bang dat ze stikt en niet weten wat ik dan moet doen
5 reactiesReagerenAnoniem6 augustus 2015 om 07:59Welk land zijn jullie op vakantie?
ReagerenAnoniem6 augustus 2015 om 08:12In spanje grt jacqueline
ReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2015 om 08:54Als ze het erg benauwd krijgt door het hoesten zou je inderdaad even naar een dokter kunnen gaan. Die kan dan in ieder geval even naar de luchtwegen en de longen luisteren en iets voorschrijven tegen de benauwdheid en eventueel de hoest. Het is nog maar de vraag of het kinkhoest is.
ReagerenAnoniem6 augustus 2015 om 09:01Als ik deze forum gelezen heb dan heeft zij alle kemerken op de dag gaat het wel ook regelmatig hoesten je hoort ook dat er slijm in de keel zit en zodra ze gaat slapen word ze een paar keer wakker met ademnood en hoesten ben al 2 keer bij apotheek geweest voor hoestdrank 1 voor kriebelhoest en de ander voor slijm zou anders niet weten wat het wel is
ReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2015 om 09:27Een luchtweginfectie zou ook nog kunnen…….
Reageren