- Anoniem9 maart 2015 om 21:23
Hi all,
Kleine toelichting:
Ik ben altijd super sportief geweest, vaak hardlopen en dat een paar jaar gedaan. Nu ben ik met duursporten gestopt en heb me een jaar geleden alleen gefocust op krachttraining. Na een jaar niet aan duursporten te hebben gedaan wilde ik het weer oppakken omdat mijn conditie significant achteruit is gegaan, mede door het roken.Nu krijg je d e eerste paar keer wat steken die vanzelf overgaan. Nu ben ik na een week sporten mijn grens op gaan zoeken, sindsdien (3 dagen geleden) heb ik voornamelijk in mijn rechter long een steek als ik helemaal heb uitgeademd of volledig inadem. Ben ietsjes kortademig en het komt ook een beetje een vlagen.
Ik kan een aardige hypochonder zijn dus ben wel benieuwd wat jullie mij zullen adviseren? En of iemand hier enig idee heeft wat het zou kunnen zijn?
Over mezelf:
27 jaar
Rook al 10 jaar
Ben vanaf mijn 22ste zeer sportief
Heb een normaal figuur en geen (zowaar bekend) aandoeningen of klachtenBen benieuwd en alvast bedankt!
2 reactiesReagerenAnoniem9 maart 2015 om 21:25Sorry extra toevoeging, dit gevoel is zo goed als continue alleen de intensiteit varieert wel.
ReagerenJohn (moderator)
9 maart 2015 om 21:35Dat is zonder nader onderzoek moeilijk te zeggen.
Reageren
Het zou een tussenribspiertje kunnen zijn. maar dat is dus een gok…..
Ga naar je huisarts en laat er naar kijken.