- Kim1 maart 2017 om 19:46
Sinds gisteren ochtend niezen en wat keelpijn, vannacht niets geslapen van hevige pijn in neus en keel, zelfs met verzachtende ontsmettende tabletten … heel de nacht hevig gezweet. Vanmorgen opgestaan met hevige hoofdpijn (rondom ogen tot kaken), dik geel snot uit neus heel de dag en nog veel keelpijn die uitstraalt nr hals en oren (ook slikken is gevoelig en kraakt in mn oren) daarbij sinds een aantal uren ook pijn in nek en tussen schouderbladen en ontzettend moe. Wel geen koorts (37.3) werken en eten is nog wel gelukt maar vraag me af of ik het nog een aantal dagen bekijk of toch best ineens nr de dokter ga?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 maart 2017 om 20:30Waarschijnlijk een fikse verkoudheid. Goed uitzieken zou ik zeggen. Er is vooralsnog geen reden om naar de dokter te gaan…
ReagerenKim2 maart 2017 om 08:48Ook vannacht weer niets geslapen … neusspray helpt maar voor een klein uurtje en dan zit neus alweer dicht, waardoor de keelpijn verergert omdat ik dan door mijn mond ga ademen. Heel de nacht door zweten maar toch rillen van de kou alhoewel niet echt koorts 37.6. Hoesten doet wel pijn en er komen dikke groene brokken slijm mee? Ook oren zitten potdicht en heel lichaam doet pijn. Is dit mss een griep?
ReagerenJohn (moderator)
2 maart 2017 om 09:49Dat zou kunnen. Neem contact op met de huisarts als je er veel last van hebt.
Reageren