John (moderator)
13 augustus 2015 om 21:17Misschien toch een allergie.
Ga met de klachten naar je huisartsKarin12 mei 2017 om 16:27Ik heb al een tijdje dat ik een drukkend gevoel hebt tussen het borstbeen !
Vooral als ik op mijn zij lig of op mijn rug .
Als ik ertussen druk dat voel ik het ook ! Het is net of er wat dwars zit !! Echt een benauwd gevoel geeft dat . Â En als ik ff de trap opren dan merk ik dat ik buiten adem raak . Wat kan dar wezen ?
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2017 om 19:17Dat kan door de slokdarm of de maag worden veroorzaakt. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenZomaar iemand7 mei 2018 om 22:23ik merkte toen ik onder de zonnebank lag, dat het leek of ik mijn borstbeen verbrande nu voel ik mijn borstbeen ook als ik op mijn buik lig om te gaan slapen. Het gevoel kan ik moeilijk omschrijven het doet niet echt zeer meer een drukkend gevoel. Wat zou dat kunnen zijn
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2018 om 23:11Misschien toch een beetje verbrand
ReagerenJoany4 november 2022 om 23:2220 jaar geleden hartinfarct gehad. 3x gereanimeerd,stent gekregen en heb het gered. Medicijnen etc keurig ingenomen. Nu na ongeveer 100 m. Wandelen pijn midden op borstbeen…(geen brandend gevoel) ik moet dan even stil staan. Vaak moet ik dan even kuchen door een kriebel in de keel. Daarna komt het hooguit nog een keertje terug na weer 50m wandelen maar meestal kan ik dan rustig een uur lopen zonder weer last te krijgen. Het lijkt net of ik een hindernis over moet met wandelen.
ReagerenJohn (moderator)
4 november 2022 om 23:23En heb je dat ook al met je huisarts of de cardioloog besproken?
Reageren