Zoeken Vraag het forum

Piepende ademhaling & Kortademigheid.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

Hey , dus ik heb dit irritante probleem al eens eerder gehad (terwijl ik dit typ de tweede keer) Gister HORECAVA (horecabeurs) gehad. over de hele dag (half 7 sochtends tot 5u snachts) anderhalf pakje opgerookt. nu heb ik al de hele dag een piepende ademhaling , en word net wakker met kortademigheid. had dit probleem ookal een keer na oud en nieuw,  maar dan wat heftiger . toen ookal naar de huisarts gegaan , het haar uitgelegd….. en volgens mij snapte ze het niet echt, naar mijn longen en hart geluisterd (alles was goed) en geen diagnose gesteld.

de vorige keer duurde het rond 6/7 uur totdat ik mijn normale ademhaling weer een beetje terug begon te krijgen , zelfs op de fiets moest ik happen naar adem (fiets elke dag) en ben 20 jaar oud.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

3 reacties
    Reageren
    Anoniempje

PS , dit is alleen nog maar in ruststand voorgekomen….denk aan hyperventilatie maar zie alleen maar dingen op het internet dat hieruit geen diagnose gesteld kan worden?

Reageren
    Anoniempje

ook had ik koorts vndg

Reageren
    John (moderator)

Te veel gerookt…Je longen en luchtwegen beklagen zich

Reageren
Reageer op: Piepende ademhaling & Kortademigheid.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.