- Anoniem8 augustus 2018 om 21:44
hoi.. ik ben 14 jaar en heb nu al een week last van druk op mn borst en dan heb ik het heel erg benauwd. Ook heb ik keelpijn en moet ik veel hoesten maar door de benauwdheid kan ik niet goed doorhoesten. Waardoor ik het gevoel heb dat ik bijna stik. Morgen ga ik naar de dokter want morgenavond ga ik eigenlijk op vakantie. Is er een kans dat ik in t ziekenhuis moet blijven en ik niet mee kan op vakantie?
alvast bedankt voor u reactie!!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2018 om 03:52Eerst maar eens even naar de huisarts
ReagerenAnoniem9 augustus 2018 om 10:44daar ben ik nu geweest en ben doorgestuurd naar het ziekenhuis. Met verdenking van zware bronchitis. Wat waarschijnlijk daar behandelt moet worden. Heeft u misschien een idee hoelang dat kan duren voordat ik naar huis mag.
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2018 om 10:51Die vraag kan ik helaas niet beantwoorden
ReagerenAnoniem9 augustus 2018 om 10:54maar dat zal waarschijnlijk niet vanavond zijn zeker? Ik weet niet hoe ze het gaan behandelen maar denk niet dat dat in een paar uur is gedaan.
ReagerenDiny18 augustus 2018 om 20:43ik heb druk op de borst en ben benauwd ,ik heb prednison gekregen,maar het probleem is niet opgelost,ik heb ook astma,wat nu.?
Reageren