Zoeken Vraag het forum

Onzeker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem9

Ok Blijkbaar neemt de web de opnames niet aan dan zeg ik het maar zo Gisteren was Ineens mijn Stem hees en die Sloeg Over naar hees en Terug naar Gewoon Wat is er aan de hand Stembreuk misschien dat Stilletjes Komt Sorry van mijn Vorige Reacties ma de Opnen gaat niet mijn Sorry Daarvoor

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem9

19 maar ik ben een Laatbloeier ik verschrok mij rot Gisteren nu heb ik het ook nog steeds dat als ik Praat met men Normale Stem en ik zeg bepaalde Woordjes en Slaat over naar hees en Hoge Tonen en hij slaat vanzelf weer over naar de normale Stem ik heb totaal geen pijn ofzo is wel Grappig Kan dat Stembreuk Zijn die heesheid en hoge tonen kwamen ineens

Reageren
    John (moderator)

Het zou de stembreuk kunnen zijn als je wat later in de puberteit bent gekomen. Als je ook keelklachten gaat krijgen of keelpijn met praten, ga dan wel een naar de dokter

Reageren
Reageer op: Onzeker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.