- Anoniem17 mei 2015 om 15:06
Nee, daar dacht ik nu ook pas aan, ze hadden toen alleen gekeken naar pfeiffer, ME en nog een paar parasieten.
Anoniem5 juni 2015 om 15:31Ben vandaag bij de huisarts geweest, had nog steeds vergrootte halsklieren en ze zegt dat ik nu bronchitis heb (tijdelijk). Ik heb hier een antibioticakuur en puffer voor gekregen. Volgende week terug op controle, als de klieren dan niet weg zijn wordt ik waarschijnlijk doorgestuurd.
Reageren
Ik ga ervan uit dat ze weggaan. ik heb ook geen idee wat ik kan verwachten als ik word doorgestuurd..John (moderator)
5 juni 2015 om 16:16Dan zal er waarschijnlijk een echo gemaakt worden van de klieren om te kijken of ze misschien ontstoken zijn.
ReagerenwaAnoniem7 juni 2015 om 10:42Zou je ook opgezette halsklieren kunnen krijgen van een allergie voor honden?
Ik bedenk me dat mijn moeheid iets nadat we een hondje 6 maanden geleden in huis hebben genomen is begonnen.
ReagerenJohn (moderator)
7 juni 2015 om 16:36Dat zou heel goed kunnen.
Reageren
Laat een allergietest doen…..dan weet je dat in ieder geval zeker.Anoniem11 juni 2015 om 22:00Hoe is dit afgelopen?
Want als er geen gedegen onderzoek is gedaan en alleen naar Pfeiffer en ME vind ik toch dat een uitgebreid bloed-onderzoek op zijn plaats is.,. Zekers in combinatie met de opgezette halsklieren. Je klachten lijken inderdaad op pfeiffer. Échter is dat niet vast-gesteld. Ik zou me hier niet telkens mee weg laten sturen met een bronchitisje hier en daar.. Het zou wel kunnen…. Maar gezien je zo moe bent zou het in jou geschreven verhaal ook om heel andere dingen kunnen gaan. Ik vind het maar raar dat je arts niet meer doet. . . . .
ReagerenAnoniem6 augustus 2015 om 23:17Hallo,
Ik heb een tijdje niks laten horen, allergie kon het niet zijn zei de huisarts aangezien ze mijn longen hoorde reutelen op dat moment en het op een bronchitis hield. Ik moest terugkomen op controle en er zat nog 30% van de halsklieren waardoor ik een verlenging van mijn kuur kreeg, daarna nog een keer op controle geweest, toen hoorde ze niks meer reutelen maar naar mijn halsklieren is toen niet meer gekeken.
Reageren
Geen idee of ze er nu nog zitten.
Na de antibioticakuur is de vermoeidheid overdag wel voor een groot deel afgenomen, echter slaap ik vaak nog steeds 10 uur aan een stuk en wordt niet uitgerust wakker.
daar heb ik me nu maar bij neergelegd..Anoniem7 augustus 2015 om 08:18Ik wil aan mijn bovenstaande bericht nog toevoegen dat ik al lang niet meer overgeef (was denk ik toeval, te snel eten ofso) en de krampt in mijn kuiten na de laatste antibioticakuur is weggegaan 🙂
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2015 om 08:43Fijn dat je nog even een terugkoppeling geeft… Dat gebeurt helaas niet vaak genoeg. Goed om te horen dat het in ieder geval al weer een heel stuk beter gaat.
ReagerenAnoniem25 augustus 2015 om 23:19Hallo,
Ik ga komende week naar een mesoloog die hopelijk iets aan de bijkomende klachten (die denk ik door vermoeidheid zijn veroorzaakt) kan doen.
Ik heb mijn concentratie nog steeds niet voor 100% teruggevonden en soms als iemand iets tegen mij zegt (dat ik iets moet halen bijvoorbeeld) kan ik dit mij de volgende dag soms al niet meer herinneren dat dit gezegd is.Soms kan dit vervelende situaties veroorzaken, aangezien mensen denken dat ik geen zin had om iets te doen voor ze of te luisteren, terwijl ik het gewoon vergeten ben?
ReagerenJohn (moderator)
26 augustus 2015 om 08:39Eens kijken of de mesoloog daar dan iets aan kan doen. Vermoeidheid zou een oorzaak kunnen zijn. Wellicht heb je last van CVS
Reageren