- Emma16 december 2017 om 09:26
Mijn dochter van 7 werd vannacht (rond 22.00) wakker met pijn in haar been. De pijn zit niet in de gewrichten maar in het been zelf, aan de binnenkant van het bovenbeen zo’n 10 cm boven de knie. Ze geeft nu aan dat het nog steeds pijn doet. Het is een vrij lokale plek, als ik op deze plek drukt doet het pijn, andere plekken op haar been zijn niet pijnlijk als ik er op druk. Ze heeft zich niet gestoten of vreemde bewegingen gemaakt, er zijn ook geen blauwe plekken of verdikkingen te zien, ze kan wel gewoon haar been gebruiken maar als ze er op staat/loopt doet het wel zeer. Het is volgens haar ook geen kramp geweest.
Als het geen weekend was geweest had ik nu de huisarts gebeld, wil maandag zoiezo even bellen, maar zit een beetje in twijfel om huisartsenpost te bellen, vindt het namelijk zo’n rare klacht. Ze heeft in het verleden wel eens vrij heftige groeipijnen gehad (zo heftig dat ze er niet op wilde lopen) maar daar lijkt dit niet op. Iemand hier ervaringen mee?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 december 2017 om 09:39Erg moeilijk om daar zo zonder onderzoek iets over te zeggen. Als ze er erg veel last van heeft, neem dan toch even contact op met de HAP
Reageren