- Melanie21 augustus 2017 om 10:20
Hallo,
Mijn dochter is inmiddels bijna 7 jaar en ik sukkel al vanaf haar geboorte hiermee. Ze heeft in de herfst en winter altijd van die hevige hoestbuien die gepaard gaan met verkoudheid. Dit houdt altijd een week of 6 aan. Dan gaat het 2 weken goed en dan begint dit weer van voren af aan. We zijn aan de lopende band bij de huisarts en ziekenhuis aan het lopen. Ze is al op allergieën getest, mri scan gehad, long foto’s gehad. En nu op uitslag genetisch onderzoek aan het wachten. Ik weet me geen raad meer en is enorm frustrerend. Ze kan in de herfst en winter bijna niks. Zwemles kan niet doorgaan. Mist veel van school. Heeft iemand een idee wat ik nog kan of moet? Ze hebben de neuspoliepen al geknipt maar deze zijn weer aangegroeid. Ze kunnen nooit niks vinden bij haar! Het kind is doodmoe en mama inmiddels ook. Ze spuugt er soms zelf van zo hevig hoest ze. Ze is naar mijn idee tegen alles imuun aan het worden. Kuur op kuur gehad.
Groetjes hopeloze mama
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 augustus 2017 om 11:14Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Â Toch maar eens even het onderzoek afwachten. Mogelijk dat er inderdaad iets mis gaat met het afweersysteem in de periode dat er dus extra veel virussen actief zijn
Reageren