Zoeken Vraag het forum

Hevig Hoesten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Melanie

Hallo,

Mijn dochter is inmiddels bijna 7 jaar en ik sukkel al vanaf haar geboorte hiermee. Ze heeft in de herfst en winter altijd van die hevige hoestbuien die gepaard gaan met verkoudheid. Dit houdt altijd een week of 6 aan. Dan gaat het 2 weken goed en dan begint dit weer van voren af aan. We zijn aan de lopende band bij de huisarts en ziekenhuis aan het lopen. Ze is al op allergieën getest, mri scan gehad, long foto’s gehad. En nu op uitslag genetisch onderzoek aan het wachten. Ik weet me geen raad meer en is enorm frustrerend. Ze kan in de herfst en winter bijna niks. Zwemles kan niet doorgaan. Mist veel van school. Heeft iemand een idee wat ik nog kan of moet? Ze hebben de neuspoliepen al geknipt maar deze zijn weer aangegroeid. Ze kunnen nooit niks vinden bij haar! Het kind is doodmoe en mama inmiddels ook. Ze spuugt er soms zelf van zo hevig hoest ze. Ze is naar mijn idee tegen alles imuun aan het worden. Kuur op kuur gehad.

Groetjes hopeloze mama

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen.  Toch maar eens even het onderzoek afwachten. Mogelijk dat er inderdaad iets mis gaat met het afweersysteem in de periode dat er dus extra veel virussen actief zijn

Reageren
Reageer op: Hevig Hoesten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.