Zoeken Vraag het forum

Hoesten en geirriteerd gevoel diep onder in de hals

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb inmiddels 2 weken nu dat diep in mijn hals, in de slokdarm waarschijnlijk, het voelt alsof er kruimels blijven hangen, maar het zijn geen kruimels. Met drinken lost het niet op. Ik hoest ook vaak en best zwaar. Het gekke is dat ik met eten geen problemen heb, en ik hoef tijdens het eten en tot een half uur na het eten ook niet te hoesten, maar daarna begint het weer..een soort kriebel achtig gevoel dat onstaat diep in de slokdarm, en het gevoel alsof er iets zit.. maar het is steeds op een andere plek. Het lijkt te zitten t.h.v. het kuiltje daar bij de sleutelbenen, en soms t.h.v. de schildklier. Ik heb verder geen symptomen van een verkoudhoud..geen loopneuzen of niezen. Ben ook niet moe. Geen koorts nog. Wel voel ik steeds meer licht opgezette klieren in mijn hals. Ik vraag me af of ik kanker heb..

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts en laat ernaar kijken.
    Er is geen enkele reden om aan kanker te denken

Reageren
Reageer op: Hoesten en geirriteerd gevoel diep onder in de hals
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.