- Ramon8 februari 2018 om 17:32
Hallo,
Waarschijnlijk ben ik gewoon erg verkouden, maar ik vroeg mij af wat die kleine zwellingen achterin de keel zijn- of dit een normaal verschijnsel is bij verkoudheid of dat dit door maagzuur is veroorzaakt. Ik heb namelijk ook al jaren maagzuur problemen. Ik ben wel verkouden want mijn neus zit dicht en snotter veel, dus lijkt me voor de hand liggend. Maar wat zijn die kleine ovale verdikkingen achterin de keel?
En is er nou effectief iets wat echt werkt tegen dit soort kriebelende, scherpe hoestbuien? Er zijn veel hoestdranken op de markt maar geen idee of ze echt werken.. Ik heb van de huisarts een maand geleden Codeinefosfaat gehad tegen hoestprikkels maar dit werkt niet voor deze specifieke hoest.Bijlagen:
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 februari 2018 om 18:07Het zou kunnen dat je een keelontsteking gaat krijgen… Af en toe een lepeltje honing nemen, werkt waarschijnlijk beter dan al die hoestdrankjes.
ReagerenRamon8 februari 2018 om 20:11Bedankt voor de reactie, Tandor. Kun je mij vertellen wat die ovale bobbeltjes zijn achterin de keel? Is dat iets normaals? Waarom krijgt die normaal gladde oppervlakte zo’n vreemde textuur?
ReagerenJohn (moderator)
9 februari 2018 om 00:13Dat kunnen opgezette talgkliertjes zijn of de voorboden van een ontsteking
Reageren