John (moderator)
25 september 2016 om 20:41Ik zou gewoon gorgelen met waterstofperoxide 3% mondwater.
Anoniem26 september 2016 om 06:10Ik zal dit gaan halen.
Reageren
Waarom raadt de huisarts zoiets niet eens aan?
Dat vind ik altijd vreemd.
Gisteren heb ik niet gerookt (normaal 5 a 6 pdag.) Ook heb ik 3x met zout gegorgeld en in de avond m’n mond gespoeld met olijf olie. (Stond als tip op internet)
Vanmorgen zag m’n gehemelte als zo uit (zie foto)
Dit is toch een verbetering of ben ik nou gek??
Wat een verschil op 1 dag .John (moderator)
26 september 2016 om 07:53Het ziet er inderdaad al een heel stuk beter uit.
Reageren
Misschien moet je je daar ook helemaal niet zo druk over makenAnoniem26 september 2016 om 09:13Klopt maar toch is het vies om te zien.
Reageren
Het voelt ook aan alsof ik m’n mond verbrand heb wat overigens niet zo is.
Kan ik beter koude of warme dranken drinken om de keel en gehemelte irritatie loos te houden?John (moderator)
26 september 2016 om 15:39Dat maakt niet uit.
Reageren
Als het maar niet te koud of te warm isAnoniem26 september 2016 om 16:59De witte rode uitslag kan dit ook leukoplakie
Reageren
zijn ?John (moderator)
26 september 2016 om 17:22Nee hoor. Er is geen enkele reden om daaraan te denken.
Reageren
Je moet nodig stoppen met vooglen op symptomen. Je wordt daar alleen maar onrustiger en angstiger vanAnoniem1 oktober 2016 om 15:36Paar dagen waterstof peroxide gebruikt maar geen verschil.
Reageren
Ik begon met dit leven klaar te raken.dit kan toch alleen maar kanker zijn. Lijkt wel de mond van n 90 jarige alcoholist. Ontstekingen of wat dan ook duren verdorie toch geen maandenlang.zie ook erg op tegen t gesprek donderdag bij kno.John (moderator)
1 oktober 2016 om 15:49Je keel is geïrriteerd, maar dat had ik eerder al een keer gezegd. Met keelkanker heeft dat niks te maken.
Reageren
Maar eens even afwachten wat de kno arts ervan gaat vinden. Stop maar eens even met de waterstofperoxideAnoniem1 oktober 2016 om 16:18Ik ben met dit klote leven helemaal klaar. Geirriteerde keel tuurlijk. Maandenlang rondlopen met pijn in je mond wat een feest.
Reageren
ik ga dit niet meer lang doen hier ga ik voor passen sorry.