John (moderator)
2 september 2016 om 12:54De keelpijn heeft met bloedplaatjes niets te maken.
Je hebt zelf de lijst gezien en dus ook kunnen zien welke klachten er allemaal overeenkomenAnoniem4 september 2016 om 17:58Klopt.
Reageren
Maar het is gewoon niet te verklaren voor me.
Gisteren ging het op zich best goed. Vandaag heb ik ook niet veel last van m’n keel gehad maar juist weer continu drukkende oorpijn.
Dit lijkt zich met de keel af te wisselen.
Daar het ook zo lang duurt vraag ik me af of dit ooit nog goed komt want ik zie het somber in gewoon.
Als de huisarts naar m’n oren kijkt krijg ik te horen niks te zien ziet er prima uit.
De laatste keer was m’n trommelvlies iets minimaal) naar binnen maar niet extreem.
Ik begin me dan ook af te vragen of ik niet schizofreen ben ?? Waar moet je verdorie dan toch die klote oorpijn van krijgen?John (moderator)
4 september 2016 om 22:35Misschen is het goed als je de huisarts om een verwijzing voor een psycholoog vraagt.
ReagerenAnoniem5 september 2016 om 06:06Helaas is dat zeker nodig sorry.
Reageren
Ik zit nog met 1 vraag en dan zal ik u niet meer lastig vallen .
Is een binnenoor ontsteking te zien door een huisarts met een oorkijker?John (moderator)
5 september 2016 om 09:21Anoniem7 september 2016 om 07:39Maandagochtend om 8.30 heb ik geprikt ik t ziekenhuis.
Reageren
Ik maak me zo’n zorgen ik kan gewoon niet meer.
Wat als er een tekort is aan witte bloedcellen of iets dergelijks?
Keelpijn is echt minder en de oorpijn gelukkig ook.
Kunnen de leverwaarden hier ook mee te maken hebben??
Hier had ik vorig jaar een verhoging alat 180 asat 80.
Dit is uiteindelijk weer bijna terug gekeerd naar normaalwaarden (bleek gestegen te zijn door duspatal gebruik)
Pff ik heb het gewoon niet meer.
Echt een hel dit.John (moderator)
7 september 2016 om 08:05Waarom zou er een tekort aan witte bloedcellen zijn?
Reageren
Daar is toch een enkele aanwijzing voor?Anoniem7 september 2016 om 08:34Omdat de infectie cq irritatie zolang duurt (heeft geduurd)
Reageren
Daarom denk ik dat m’n lichaam zich niet kan herstellen.
Dit is toch niet zo ’n vreemde gedachte of wel?John (moderator)
7 september 2016 om 08:56Vanuit je angst kan ik me dat wel voorstellen, maar als je daadwerkelijk een tekort zou hebben aan witte bloedcellen en je afweersysteem niet zou werken zou je veel meer klachten moeten hebben dan een keelinfectie die een paar weken voortsleept.
Reageren
Ik denk dat een deel van je klachten ook in stand worden gehouden door de angst en de stress.Anoniem12 september 2016 om 07:15Bloed was in orde gelukkig.
Reageren
Het enige wat ze wel zagen zijn dat er antistoffen zijn tegen pfeiffer en dat ik t wel gehad heb.deze test was 3mnd terug nog negatief.
Keelpijn is een stuk minder maar m’n gehemelte is van donkerrood naar wit gegaan zeg maar.
Betekent dit dat het juist aan het helen is of niet?John (moderator)
12 september 2016 om 07:52Dan heb je dus de ziekte van pfeiffer. Dat verklaart dan ook je keelklachten.
Reageren
Het is in ieder geval, beter aan het worden. Daar hoef je je dan geen zorgen meer over te maken.Anoniem16 september 2016 om 11:21Inderdaad ja.
Reageren
Ben totaal niet vermoeid of zo maar heb nog altijd m’n gehemelte rood en keel ook best. Dat lijkt niet echt te veranderen.
De pijn valt mee ene dag meer als de andere.
Kan dit dan zolang aanhouden bij pfeiffer?John (moderator)
16 september 2016 om 14:583 tot 6 maanden is geen uitzondering
ReagerenAnoniem20 september 2016 om 09:04Maar dan moet er toch ook vermoeidheid zijn?
Reageren
ik heb tevens (nog altijd) een soort van wit puntje op de amandelregio zitten.
Hoort dit dan bij pfeiffer?
Ik neem aan dat keelkanker etc toch wel in t bloed aan te tonen is ?John (moderator)
20 september 2016 om 14:38Keel klachten zijn niet vreemd bij pfeiffer.
Van vermoeidheid hoef je niet perse veel last te hebben.Er is geen enkele om aan keelkanker te denken
Reageren