Zoeken Vraag het forum

Bacteriële infectie keel?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • T.

Goedenavond,

Ik weet niet precies onder welke onderwerp ik deze vraag moest stellen dus doe ik het maar hier. Ik heb een vraagje. Ik heb maandenlang eens in de zoveel tijd vocht uit mijn geslachtsdeel (ik ben een man) gehad. Plas ingeleverd geen plasbuisontsteking, vervolgens kweek van het vocht laten nemen, bleek het een bacterie te zijn die eigelijk voorkomt bij ontstekingen in de keel..

Mijn huisarts wist ook niet hoe dat kom, is hun nooit eerder voorgekomen..

Nu is mijn vraag.. Hoe kan dat precies? Want heb zelf geen keelontsteking klachten en herrinner me ook niet dat ik dat had.

Graag hoor ik van jullie!

Groetjes,

T.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je? Ook geen orale seks gehad? Ook geen speeksel gebruikt met masturberen?

Reageren
    T.

Ik ben 21 jaar. Heb wel eens orale seks gehad jaa. Hele lange tijd geleden.

Reageren
    John (moderator)

Dat zou dan een oorzaak kunnen zijn

Reageren
    T.

En mocht dat het niet zijn?

Reageren
    John (moderator)

Tja….dan wordt het moeilijk om een oorzaak te achterhalen

Reageren
Reageer op: Bacteriële infectie keel?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.