- Anonniem9 januari 2017 om 23:16
Hallo,
Mijn gehemelte heeft een gele tint, het is geen slijm of iets. Ik heb het ook voor meerdere dagen achter elkaar gecheckt, maar er veranderd niks.
Daarnaast kan ik zien dat er achter in mijn keelholte plekjes zitten, dit zijn een aantal vlekjes die een beetje roze/oranje eruit zien.
Ik hoest bijna niet, maar ik heb wel een licht apart gevoel in de keel. (heel erg begin van opkomende keelpijn zeg maar, het doet nog geen pijn, maar voelt niet helemaal zoals het hoort)
Merk ook dat ik kortademig ben, vermoeid en sinds vandaag ook een beetje last op de borst (bij m’n borstbeen)Kan dit een ontsteking zijn ondanks dat ik niet hoest en geen koorts heb?
En zal een ontsteking vanzelf overgaan of heb is het slim hiervoor AB te slikken?
(Er is duidelijk wel iets aan de gang in mijn lichaam aangezien ik aan de rechterkant van mijn hals een gezwollen lymfeklier heb, deze zwelt bij mij vaak voelbaar op als ik ziek ben/word)1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 januari 2017 om 01:04Ga om te beginnen eens met de klachten naar de huisarts en laat naar je keel kijken.
Reageren