- Marianne1 januari 2022 om 13:52
Dag,
Na 5 dagen veel keelpijn te hebben gehad zijn ze er in het ziekenhuis achtergekomen dat ik een fikse bacteriële infectie heb. Het werd zo erg dat mijn hele keel dicht ging zitten. Ik heb predison, een anti bioticum en een pijnstiller gekregen. Al na een paar uur ging het veel beter.
Echter heb ik nu wel constant een hartslag van 130-140 in rust. Ik heb hier persoonlijk geen last van afgezien van een een paar harde bonken om de zoveel slagen wat wel extrasystolen kunnen zijn.
Moet ik dit melden?
Groet,
Marianne
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 januari 2022 om 18:27Ik zou dat wel even melden
ReagerenMarianne1 januari 2022 om 20:11Bedankt voor het antwoord. Ik heb het even aangezien en m’n hartslag is nu rond de 110 in rust. Dat is niet zo hoog meer.
Mijn pols is wel onregelmatig geworden al heb ik verder geen klachten. De keelpijn is ook weer terug maar zonder de extreme zwelling. Vooral pijn met slikken. Ik wil niet steeds ontstekingsremmers zoals ibuprofen gebruiken omdat de infectie ook weer weg moet gaan.
Moet ik het maar laten voor wat het is? In het ziekenhuis deden ze in het verleden ook niet veel als m’n hart meerdere keren per minuut een pvc of pac liet zien op ecg.
Groet,
Marianne
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2022 om 20:41Van pijn stijgt je hartslag dus ook… ik denk niet dat er iets aan gedaan zou worden
ReagerenRuth Lichtveld3 januari 2022 om 16:31Ik had maanden geleden bloed in mijn ochtend speeksel, het bleek een bacterie te zijn. Ik kreeg 2 soorten antibiotica en was maanden vrij er van. Nu alweer een week het zelfde soms rood soms bruin ik heb ook al jaren een Chronische darm ontsteking ” colitis ulcerosa “, en 3 jaar bloed in mijn urine alle testen gedaan. Longen, maag, blaastest oké ik had een blaasontsteking, maar weer een antibiotics kuur. Maar het bloed in de urine is er nog steeds. Eerlijk ik drink bijna dagelijks en drink ook koolzuurhoudende drankjes. Maar kan dat niet een andere oorzaak hebben, want mijn lever en Nieren zijn prima volgens de testen???
Reageren