- Anoniem28 september 2014 om 16:41
Een paar weken geleden voelde ik me niet zo lekker, ik had 39 graden koorts had spierpijn, overgevoeligheid voor licht, suf, vermoeid, erge hoofdpijn, zere nek, en wonden in mijn neus. Ik was vier dagen ziek. Daarna ging het beter. Een week later kreeg ik steeds een bloedneus. Ik ben naar de huisartse geweest, ze zei dat ik een bacterie in mijn neusholte had. Ik kreeg antibiotica en en ik moest na 14 dagen terug komen als het niet over was.
2 weken later werd ik weer ziek met de zelfde symptonen en met 40 graden koorts, en nog steeds de neusbacterie. Ik ben weer naar de huisartse gegaan. Ik kreeg opnieuw antibiotica.
Nu (vier weken later) heb ik nog steeds de neusbacterie, en heb ik nog regelmatig hoofpijn en voel ik pijnlijke steken in mijn voorhoofd.Moet ik me zorgen maken of is er niets aan de hand. Of is er misschien iemand die ook deze symptonen heeft.
Jacky.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 september 2014 om 21:31Ik ga er vanuit dat er een bijholte ontsteking is ontstaan.
Reageren
Vraag aan je huisarts een verwijzing naar de KNO arts als de klachten blijven aanhouden.Anoniem29 september 2014 om 05:27Dank u wel voor uw reactie
Reageren