- ANOMIEM11 maart 2018 om 19:50
Dag allemaal,
Ik heb nu al vijf weken keelpijn.
Het begon allemaal 5 weken geleden ik werd moe, algehele malaise, Ik dacht aan een griepje. Dus een weekje rust genomen. Helaas ging het de week daarna weer fout ik kreeg koorts en voelde me echt moe en kon niet meer slikken en had veel pijn in mijn keel. Na de dokter geweest antibioticakuur gekregen want de ontstekingswaarden waren erg hoog. Helaas daarna weer een antibioticakuur omdat de klachten niet verdwenen waren. Nu inmiddels klaar met de antibioticakuur en de klachten blijf ik houden. Ik ga volgende week maar weer naar de huisarts toe.
Maar heeft iemand enige idee waar deze klachten vandaan kunnen komen? ik ben nog jong.
Ik hoop dat iemand de klachten herkend, want de huisarts weet eerlijk gezegd ook niet wat het is.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 maart 2018 om 23:01Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Vraag een verwijzing voor de KNO-arts
ReagerenHanny.5 augustus 2018 om 14:57Ja ik zou ook een verwijzing naar de kno arts vragen, zelf loop ik ook ondertussen al 3 weken te sukkelen met mijn keel. Dacht vorige week ben er vanaf, maar 2 dagen geleden begon die ellende weer. Wacht deze week nog af en dan zit ik ook bij de arts.
Reageren