- Anoniem27 augustus 2016 om 15:46
Haha nee inderdaad.ik kan er de humor wel van inzien.
T is gewoon klote om 1maand lang elke dag pijn te hebben.
Vorig jaar heb ik een aantal maanden spierspasmes gehad etc. Toen dacht ik dat ik ms had. Ik moet wel zeggen dat ik me door deze klachten best down voel en somber (dagelijks).
ik ben tegenwoordig meer met de dood bezig dan met mijn mooie toekomst. Terwijl ik van mezelf een hartstikke spontane en goed lachse kerel ben.
Doodzonde.
Wellicht zijn deze klachten vergelijkend met de spierkracht an eerder en hebben tevens dezelfde oorzaak?John (moderator)
27 augustus 2016 om 16:33Het kan zo zijn, dat angst en stress, fysieke klachten veroorzaakt. Of er in ieder geval voor zorgt dat klachten langer aanhiuden dan nodig. Als je hier frequent last van hebt, zou een gesprek met een psycholoog niet verkeerd zijn.
Reageren
Je moet ervoor waken dat je geen heuse angstztoornis ontwikkeld.Anoniem27 augustus 2016 om 17:19Ja helaas heb ik al jaren last van een angststoornis. 5 jaar terug begonnen out of the blue na het vroege overlijden van m’n vader.
Reageren
Maar goed het is dus een feit dat een angststoornis klachten langer in stand kan houden?
Zelfs een keelontsteking ?
Jaren terug ben ik naar vijverdal = angst centrum geweest bij een psycholoog maar dit heeft niet veel baat gehad helaas.John (moderator)
27 augustus 2016 om 18:24Een angststoornis en stress hebben absoluut invloed op het je afweersysteem.
Reageren
Gevolg kan zijn, dat je vatbaarder bent voor infecties, dus vaker verkouden, griep enz. En het duurt langer voordat je er weer vanaf bent.
Zorg dat je gezond wet, voldoende rust hebt en dagelijks vera fruit en groenten eet. En voldoende drinken.Anoniem31 augustus 2016 om 11:06Hoi tandor,
Reageren
Afgelopen 2 dagen is het berg af gegaan met m’n oma (ALS ziekte) en ze is gisteren uiteindelijk overleden.
Ik ga nu weer kapot van de oorpijn. Maar ik weet gewoon dat m’n oren schoon zijn.
ik word er gewoon bang van zo erg is het. Kan het zijn dat ik dit onderbewust extremer maak als dat het is, of kan dit toch nog een op het oog niet zichtbare bacteriële infectie zijn?John (moderator)
31 augustus 2016 om 13:47Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van oma.
Het is inderdaad mogelijk, dat angst en emoties klachten verergeren. Of er niet een onderliggende infectie is, kan ik zo natuurlijk helaas ook niet zeggen. Als de klachten aanhouden, zou je de huisarts om een verwijzing naar de KNO arts kunnen vragen.
ReagerenAnoniem31 augustus 2016 om 14:47Deze thread heet ‘Tips gezocht virale keel infectie’ en we zitten nou met een overleden oma en oorpijn.
ReagerenAnoniem31 augustus 2016 om 15:10Anoniem31 augustus 2016 om 15:22En met de ‘Tips gezocht virale keel infectie’ zitten we nu weer op een condolatie en een KNO-arts en misschien wel kanker.
Reageren
Gelukkig gaat het meestal niet zo.John (moderator)
31 augustus 2016 om 15:42Anoniem 16.47 en 17.22 uur.
Als je er niet tegen kunt of er niets van begrijpt, blijf dan van het forum af of hou die domme opmerkingen voor jezelf.
Over de inhoud van het forum en hoe een topic/discussie verloopt oordeelt dokter.nl en niemand anders. Het zijn jouw zaken niet.
Op zich wel jammer dat je zo nu en dan lomp en ongenuanceerd reageert naar gebruikers. Je beschikt blijkbaar over weinig emphatisch vermogen.Anoniem/vraagsteller
Reageren
Ga idd eens naar de kno arts. Wellicht is er toch een infectie in het binnenoor…Anoniem2 september 2016 om 09:47Vandaag naar de huisarts geweest en verwijzingoo gevraagd voor kno arts.
Reageren
M’n eigen huisarts gaat zelf ook nog een bloedonderzoek doen op pfeiffer etc.
Er gaat op dit moment vanalles door m’n hoofd (verschrikkelijk)
De vraag waarom dit niet overgaat trekt m’n gedachten helemaal weg.
En nu de k ik misschien dat het te maken heeft met m’n bloedlichaampjes.
ik weet dat het niet ander forumonderdeel is maar kan dit ook leukemie zijn?? Daar ik ook de vreemde uitslag heb op mijn gehemelte. Ook heb ik iets op m’n handen en ik heb tevens vaker bloedinkjes op m’n onderbeen die op begeven moment ook altijd verdwijnen. Zie foto’s.
Is dit purpara of doe punt bloedingen?
Dit schiet me nu allemaal te binnen. Is dit realistisch of eerder hypochondrisch?John (moderator)
2 september 2016 om 09:58Dat is toch eerder hypochondrisch.
Reageren
De wondjes op je arm/been zijn door krabben ontstaan. Het zijn duidelijk wondjes.
Je handpalmen zien er volstrekt normaal uit.
Je moet je daar geen zorgen over maken.Anoniem2 september 2016 om 10:19Bedankt tandor je bent echt een steunpilaar voor me.
Reageren
ik krijg er geen vat op waarom ik nu aan leukemie denk.
Bij deze aandoening krijgen mensen namelijk ook keel/mond aandoeningen.
En met mensen met iets aan de bloedlichaampjes herstellen infecties ook niet daarom.
ik vraag me zo af waarom het niet heelt het maakt me gewoon verdrietig.
Hoe kan iemand zich zo’n ziektes in z’n hoofd halen? Ik begrijp t zo gewoon niet meer.John (moderator)
2 september 2016 om 10:30Angst en emoties kunnen heel veel problemen veroorzaken.
Kijk maar eens in bjjgaand lijstje.
Probeer jezelf voor ogen te houden dat angst alleen maar en gedachte is. Je brein neemt een loopje met je.http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen
ReagerenAnoniem2 september 2016 om 11:36Klopt er staan veel klachten in.
Reageren
ik heb dit jaar (april) nog een darmonderzoek gedaan toen had ik pds klachten en continu pijn. Ook verhoogde alat waarde.
Daarvoor heb ik spieronderzoeken gehad ivm spasmes/spiertrillingen etc.
Dit is toch eigenlijk niet normaal meer.
Miet ik dit nu in hetzelfde rijtje plaatSen?
Dus de keelpijn heeft niks met de bloedplaatjes te maken?