John (moderator)
18 augustus 2016 om 15:49Blijf nog even gorgelen en geef je lichaam even de tijd om te herstellen
Anoniem24 augustus 2016 om 05:34We zijn een dagen verder en ik kan niet zeggen dat ik nog echte keelpijn heb. Wel ziet m’n keel er nog steeds zo rood uit als op de foto’s.
Na de kuur wel 3 dagen last gehad van verschrikkelijk oorpijn.
Dit is sinds vandaag wat gezakt.
Ik ben terug geweest maar de huisarts vind het niet ontstoken uitzien en gooit het nu op maagzuur? Wtf sorry is dit überhaupt mogelijk?
Kan het trouwens zo zijn dat je na een keelontsteking ook nog een oorontsteking kan krijgen (ondanks de kuur).
Echt bizar.
Ik hoor graag van u.Groetjes
ReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2016 om 09:09Bij een keelontstekingen kun je inderdaad ook oorpijn krijgen. Dat is niet zo vreemd.
Reageren
Opkomend maagzuur kan vergelijkbare klachten veroorzaken. Maar dan zou je ook maagklachten moeten hebben.
Als de klachten aanhouden, ga dan toch terug naar de huisartsen vraag een verwijzing voor de KNO artsAnoniem27 augustus 2016 om 05:22Ik ben gisteren nogmaals naar de huisarts geweest.(Andere arts daar mijn huisarts op vakantie was)
Reageren
Klacht brandende oorpijn. Ze heeft gekeken en m’n oren zijn brandschoon.
Ook m’n keel vond ze prima uitzien.
Om eerlijk te zijn begin ik aan mezelf te twijfelen.
Wel heb ik Gelezen over mensen die brandende mond keel en of oren hebben na het nemen van een anti biotica kuurtje.
Kan dit überhaupt?
Graag uw advies omdat nu 3 huisartsen niks hebben geconstateerd. Ze geven aan dat de kno arts hier niet veel mee kan doen.John (moderator)
27 augustus 2016 om 07:19Het zou een reactie op de kuur kunnen zijn. Dat zou dan wel binnen 2-3 dagen over moeten zijn.
ReagerenAnoniem27 augustus 2016 om 07:23Kuur is meer dan 1 week terug.
Reageren
ik begin gewoon angst te krijgen voor kanker etc.
Waar moet dat branden anders nog vandaan komen.John (moderator)
27 augustus 2016 om 07:41Misschien focus je je er te veel op.
Reageren
Je bent er teveel mee bezig. Zo kun je dus zelf ook klachten veroorzaken. Door je keel veel te schrapen bijvoorbeeld. De huisarts heeft in ieder geval geen bijzonderheden gezien.Anoniem27 augustus 2016 om 07:42Het enige wat ik overigens nog vreemd vind is de bovenkant van het gehemelte.zie foto
Reageren
Kan dit kanker zijn of meer een irritatie?
Bedankt voor de steun ik waar het echt.
Ben overigens 31jrJohn (moderator)
27 augustus 2016 om 07:46Het ziet er wat geïrriteerd uit. Maar dat is verder geen probleem. N3em zo nu en dan een lepeltje honing. Dat doet wonderen
ReagerenAnoniem27 augustus 2016 om 07:56Ik zal dit proberen.
Reageren
ik weet ook dat de kno arts hier niks mee kan maar ik sterf bijna van de angst. Echt serieus.
Daar komt ook nog bij dat ik over 2 weken ga trouwen en geen klote bruiloft wil hebben.
U maakt zich hier geen zorgen over kanker?John (moderator)
27 augustus 2016 om 08:03Ik denk dat je vooral last hebt van heeeel veel stress…
Reageren
Probeer je nou maar eens niet zo druk te maken. Met je keel is niks aan de hand.Anoniem27 augustus 2016 om 08:20Ja dat klopt ook wel.
Reageren
ik lijk overal maandenlang last van te hebben.
Kan zoiets echt in stand worden gehouden door stress?John (moderator)
27 augustus 2016 om 10:35Dat kan zeer zeker. Voortdurende stress heeft invloed op je afweersysteem. Je bent dan vatbaarder voor infecties 3n het duurt langer voordat je helemaal herstelt. Daarnaast kun je dus ook nog zelf klachten veroorzaken
ReagerenAnoniem27 augustus 2016 om 15:09Heeft het dan nog zin om wat te gaan gorgelen etc?
Reageren
Zij weet niet hoe het gebied heet maar aan de zijkanten achterin is t ook zo bloederig rood zeg maar.
Ik neem aan dat de Kno arts hier waarschijnlijk niks aan kan doen?
Excuses maar ik vind ’t geen gezicht hebben.John (moderator)
27 augustus 2016 om 15:26Dat gorgelen kan in ieder geval geen kwaad. Soms moet je gewoon wat geduld hebben
Gelukkig loop je niet de hele dag met je mond wagenwijd open zodat iedereen het kan zien.
Reageren