Zoeken Vraag het forum

Neusoperatie??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,ik heb al een tijdje op sommige momenten hele erge last van mijn neus. Dit heeft niks met het weer te maken, al heb ik er in de winter meer last van dan in de zomer. Vroeger had ik het ook, maar het wordt steeds erger. Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet formuleren, maar als ik ademhaal, voelt het heel snijdend aan in mijn neus(het voelt een beetje alsof ik teveel lucht inadem, ik weet niet of dit logisch klinkt). Als gevolg hiervan krijg ik vaak hoofdpijn, word ik duizelig en soms gaan mijn ogen ook pijn doen, waardoor ik mij moeilijk kan concentreren op mijn werk. Laatst las ik ergens op het internet dat dat komt doordat de neusgaten te groot zijn, waardoor er meer koude lucht binnen komt en dat het in sommige gevallen nodig is om de neusgaten te verkleinen. Mijn neusgaten zijn ook heel groot, dus ik vraag mij af of dit bij mij nodig is? Alvast bedankt!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hier kan niemand je zo antwoord op geven.
    Ga naar de huisarts, bespreek met hem/haar en vraag een verwijzing voor de KNO arts.

Reageren
    An2315

Up, ik heb hier ook een last van, maar ik weet niet of het iets ernstigs is…

Reageren
Reageer op: Neusoperatie??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.