John (moderator)
15 juni 2016 om 16:49Dat is inderdaad een irritatie. Doe er wat zinkzalf/sudocreme op. Niet aan zitten friemelen, daar wordt het beslist niet beter van
Anoniem16 juni 2016 om 08:58Hoe komt het dan dat het steeds daar terug komt? Moet ik me hier zorgen om maken?
ReagerenJohn (moderator)
16 juni 2016 om 14:28Als het steeds weer terug blijft komen, ga dan een keer naar de huisarts
ReagerenAnoniem17 juni 2016 om 13:23Ik heb het misschien lichtjes overdreven. Dit is pas de eerste keer dat er een irritatie daar terugkomt. Maar heb er ook vaak aan zitten vervelen toen die insectenbeet daar zat.
Ik ben laatste tijd al voor zoveel onzin na de huisarts geweest dat ik dat liever niet doen. Dus als het niks levensbedreigend is dan wacht ik wel even af. Ik neem aan uit jouw reactie dat het een irritatie is dat ik me niet zoveel zorgen hoef te maken?
ReagerenJohn (moderator)
17 juni 2016 om 15:47Je hoeft je daar zeker geen zorgen over te maken. Doe er eventueel een beetje zinkzalf/sudocreme op
ReagerenAnoniem17 juni 2016 om 15:58Thanks, waar koop ik dat? Apotheek?
ReagerenJohn (moderator)
17 juni 2016 om 16:17Gewoon bij de drogist.
ReagerenAnoniem17 juni 2016 om 16:37Ok thanks!
ReagerenAnoniem7 augustus 2016 om 21:37Hallo
Ik merk uit je berichtjes op dat je je wel heel erg zorgen maakte ben je bekend met hypochondrie? Niet vervelend bedoeld maar ik heb het jaren gehad en dat is heel erg vervelend. Het lijkt alsof je bang bent dat je gelijk iets ernstigs hebt.. kan het mis hebben maar zo vat ik het op. Ik heb een traject gevolgd en ben nu al jaren van mijn hypochondrie af. En kan je vertellen dat dat een hele opluchting is.
Sterkte iig.
Reageren