Zoeken Vraag het forum

Bultje achter op het oor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Channa

Ik heb sinds gister een bult van een kleine centimeter achter mijn oor op mijn oorschelp. Hij is kloppend en brandend en ook geeft het een stekend gevoel als ik er aan zit. Nu heb ik gelezen dat je een bultje achter je oor kunt krijgen als een klier opzwelt op het moment dat je ergens in je lichaam een ontsteking zou hebben. Nu vraag ik mij af, kan dit ook op de oorschelp zelf zijn? Het voelt erg ongemakkelijk aan maar ik wil niet voor het minste geringste naar de huisarts lopen. Misschien komt dit vaker voor?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat is geen lymfeklier. Het zou wel een puist kunnen zijn of een ontstoken talgklier.

Reageren
Reageer op: Bultje achter op het oor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.