- Anoniem5 april 2016 om 08:51
Sinds vanochtend heb ik ineens een heel klein pijnlijk bultje achter/onder mijn oor. Vooral als ik hem aanraak. Alleen nu trekt de pijn snel weg, maar het bultje zit er nog. Al is het bijna niet te zien.
Ik maak me zoals gewoonlijk als ik zoiets ontdek weer veel te ongerust. Sterker nog ik ben gisteren nog voor iets heel onschuldigs naar de huisarts geweest. Ga dus liever even niet..
HELP!
23 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 april 2016 om 10:05Het zou een insectenbeet kunnen zijn. Ik kan er voor de rest niets bijzonders aan zien. Blijf er in ieder geval niet aan friemelen.
ReagerenAnoniem5 april 2016 om 10:30Dus dit gaat vanzelf weer over? Geen andere mogelijkheid wat het is? Pijn is iig weer weg. Behalve als ik erop druk
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2016 om 10:33Dat gaat zeker vanzelf over. Niets meer aan doen en er niet voortdurend aan zitten
ReagerenAnoniem5 april 2016 om 11:03Het is niet dat het iets anders kan zijn? Ik kom namelijk zelden in bossen e.d dus ik zou niet weten waar een insect mij gebeten moet hebben.
Kan het niet iets met lymfeklieren zijn?
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2016 om 11:29Insecten die bijten of steken komen ook in huis voor. Wat dacht je van muggen en steekvliegjes? En zeker met het weer dat we hebben gehad.
Met een lymfeklier heeft het niets te maken.
ReagerenAnoniem5 april 2016 om 11:45Maar het bultje lijkt wel onderhuids. Kan dat met een insectenbeet? Je lijkt vrij zeker van je zaak
ReagerenAnoniem5 april 2016 om 13:49Het is me gelukt om een betere foto te maken
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2016 om 14:34De foto’s zijn allemaal een beetje wazig en niet erg duidelijk. Dus ik ga uit van dat wat ik op de foto’s kan zien.
Als je je er zorgen over blijft maken, zul je dan toch even naar de huisarts moeten gaan.
ReagerenAnoniem5 april 2016 om 14:46Ja het is die rode vlek. Maar het zal hoogstwaarschijnlijk niets heel ernstigs zijn toch?
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2016 om 15:12Het is zeker niets ernstigs.. Ik denk echt dat het een insectenbeet is of een puistje..
ReagerenAnoniem5 april 2016 om 15:59Ok dan vertrouw ik daarop, het zit er tenslotte pas 1 dag! Hoe lang zou het moeten duren voor zoiets wegtrekt?
ReagerenJohn (moderator)
5 april 2016 om 16:05Dat zou met een paar dagen weg moeten zijn maar dan moet je er wel vanaf blijven.
ReagerenAnoniem6 april 2016 om 11:49Dat is bij mij meestal het probleem. Thanks!
ReagerenAnoniem15 juni 2016 om 16:43Even reageren op het oude onderwerp. Heb sinds 2 dagen toch weer last van wat lichte irritatie achter mijn oor. Heb wat foto’s gemaakt, zie wel wat zitten maar weet niet wat het is! Het is iig niet meer die bult die er eerst zat!
Zal wel niks zijn en zo overgaan, maar dacht plaats het toch maar even hier (soort van geruststelling)
Reageren