- FeleK3 juni 2015 om 13:35
Beste,
Ik heb keelontsteking langer dan een maand. Ik denk zelfs 2 maanden ondertussen. Eerst wou ik het een week uitzieken maar het ging niet weg. Ik ging dus naar de huisarts en hij schreef me antibiotica voor. Hij schreef ook oordruppels voor mn oren. Het verminderde tijdens gebruik maar Na het opmaken van antibiotica en het wachten van 1 week was mn keel nog steeds ontstoken. Dus ik ging terug en kreeg weer antibtioca. En gebeurde weer hetzelfde verminderde maar kwam terug. En nu na 2 weken uitzieken heb ik nog steeds keelpijn en het is duidelijk ontstoken. Wat kan de reden zijn voor zo een lange keelontsteking?
Alvast bedankt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 juni 2015 om 16:20Het zouden de amandelen kunnen zijn.
Reageren
Ga terug naar je huisarts en vraag om een verwijzing naar de KNO arts.FeleK3 juni 2015 om 19:52Mijn amandelen zijn op mijn 9e verwijderd. Ik vroeg huisarts of het mijn amandelen waren hij zei van niet.
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2015 om 23:49Ga dan toch terug naar je huisarts. laat een bloedonderzoek doen naar je ontstekingswaarden en de ziekte van Pfeiffer. Vraag eventueel een verwijzing naar de KNO arts.
Reageren