- Anoniem21 januari 2014 om 20:13
Beste lezers,
een maand geleden ben ik ziek geworden en dit bleek een keelontsteking te zijn die ander halve week heeft geduurt, eindenlijk in het nieuwe jaar voelde ik me wat beter maar 5/6 dagen later kreeg ik weer pijn in me keel en was al bang voor een 2e keelontsteking. de volgende dag dat ik opstond had ik dus inderdaad me 2e keelontsteking, naar de dokter gegaan en heb antibiotica gekregen ( de eerste antibiotica sloeg niet aan, en heb dus later in de week een sterkere gehad) na ander halve week antibiotica was ik eindelijk weer hersteld. nu ben ik weer 1,5 week beter en begint de keelpijn weer. ik ben bang dat ik morgen voor de 3e x keelontsteking heb.
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat ik zo vaak keelontsteking heb? ik begin me zorgen te makenMvg,
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 januari 2014 om 20:28Heel goed mogelijk dat je keelamandelen de boosdoeners zijn. Laat je huisarts naar je keel kijken en je eventueel doorverwijzen.
ReagerenAnoniem21 januari 2014 om 20:46Dankjewel voor de snelle reactie, zouden deze amandelen dan verwijderd moeten worden?
ReagerenJohn (moderator)
21 januari 2014 om 21:01Dat zou kunnen.
Reageren