- Anoniem17 november 2014 om 02:57
Hallo iedereen,
Zouden jullie mij aub gerust kunnen stellen met mijn onzekerheid..?
2 weken geleden heb ik mijn neuscorrectie ondergaan, alles is heel vlot verlopen. Wieken uit trekken en draadjes uit trekken viel allemaal goed mee. De eerste week had ik een grote gips en een week erna kreeg ik al een kleinere. Vanaf donderdag is de neus gipsvrij, ben heel blij van het resultaat!
De dokter zei natuurlijk wel dat ik nog heel voorzichtig moest zijn, als ik bv. is heel hard moet lachen denk ik al dat hij terug zou krom staan omdat de neus natuurlijk verbrijzeld (geweest) is.. Ik kijk om het uur in de spiegel om te kijken of alles nog oke is. Kan deze neus inderdaad nog terug wat krommer staan door bepaalde dingen te doen? Zou ik dat voelen dat hij terug zou schever zou staan?
Ik overdrijf misschien maar ik zou niet willen dat ik de pijn na de operatie terug zou moeten ervaren en nu ik al zeker blij was met de neus.Alvast bedankt!!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 november 2014 om 09:17Zo snel gaat je neus niet weer krom staan. Het voorzichtig zijn heeft meer betrekking op bijvoorbeeld stoten van je neus.
ReagerenAnoniem17 november 2014 om 17:24Je moet gewoon eerste 6 maanden heel voorzichtig zijn met je neus, maar je kan gerust lachen hoor 🙂
Reageren