- Anoniem30 september 2014 om 14:40
Vorige week maandag heeft iemand mij 2x hard op mijn neus geslagen.
Het bloedde toen heel erg. Ik heb er toen niets aan gedaan. Nu ik meer dan 1 week verder ben en op het internet lees dat je er snel je neus moet laten checken. maak ik mij een beetje zorgen. Ik heb nu nog een beetje last van mijn neus.Als ik eraan zit.
En ik het gevoel dat ik minder goed adem kan halen door mijn rechterneus gat.Er is al een afspraak voor donderdag met de huisarts gemaakt.
Enkele vrienden hebben na de slag in mijn neusgaty gekeken en zagen zover zij het zagen niet dat mijn neusmiddenbeentje ‘gebroken’ was.
Ook al hoor ik het misschien over 2 dagen het antwoord. Heeft iemand een idee of het eens gebroken kan zijn?
Toen de persoon in kwestie mij sloeg, had ik al aardig veel alchol op. (bloed verdund). Ik vond het te bezwaarlijk om van het feest af te gaan en een dokter op te zoeken.
5 reactiesReagerenAnoniem30 september 2014 om 14:43edit: en als ik mijn neusbrug vastpak en deze een beetje heen en weer beweeg hoor ik het kraken. Tevens is dit vervelend.
ReagerenAnoniem30 september 2014 om 14:47Edit 2: Is het beter om morgen naar het inloopspreek in te gaan? Maakt dat nog uit?
ReagerenJohn (moderator)
30 september 2014 om 14:49Dat kan zeker nog wat uitmaken.
Reageren
Ga er dus morgen even heen.Anoniem1 oktober 2014 om 08:51niets gebroken, wel een beetje scheef.(kan zijn dat dit altijd al zo was) Waarschijnlijk komt dit nog door de zwelling
ReagerenJohn (moderator)
1 oktober 2014 om 10:11Dat valt dan toch weer mee. Hij is in ieder geval niet gebroken.
Reageren
Beterschap verder.