Zoeken Vraag het forum

kraken en pijn nek, druk neus hoofd en ogen, duizelingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • GeWij

Veel Groene thee drinken helpt mij wel wat er mee.

Nigina

Dag iedereen,

Ik denk dat jullie last hebben van chronische hyperventilatie. Ik kreeg het anderhalf jaar geleden. Ik had zoveel klachten. Heel de dag duizelig, licht in hoofd, druk gevoel op borst en in hoofd, zicht problemen darm problemen. Ik dacht dat ik ernstig ziek was. Ik kreeg ook paniekklachten door me klachten. Ik raad jullie aan in te lezen erover (chronische hyperventilatie) Er is zeker wat aan te doen!!! En maak een afspraak bij je fysio voor de ademscoach en die geeft je oefeningen om je ademhaling te resetten.

Succes!

Reageren
    Faat

Ik heb ook al zeker 10 jaar deze klachten. Nekpijn met uitstraling naar het achterhoofd. Druk rondom het oor en achter ogen.
    Krachtverlies in nek en gekraak in mijn nek. En de dokter gooit het op stress en spanning.
    Na mijn eigen zoek toch ben ik eruit wat het is het is de nervus occipitalis zenuw. Google maar even naar de klachten.

Een nervus occipitalis blok is een blokkade van één van de 2 zenuwen van het achterhoofd, namelijk de nervus occipitalis major (groot) of minor (klein). Deze zenuwen ontspringen vanuit hoog in de nek en lopen door de spieren naar het achterhoofd.

Reageren
    Malla

Ook vernauwing nek uitstraling achterhoofd en druk op de ogen

Reageren
Reageer op: kraken en pijn nek, druk neus hoofd en ogen, duizelingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.