Zoeken Vraag het forum

nek en rugpijn, dronken gevoel, droge ogen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo,

Sorry als dit op de verkeerde plek geplaatst is maar ik weet niet goed waar anders. Ik ben een man van 19 jaar. Mijn klachten zijn begonnen rond 23 februari toen ik s’avonds n bed opeens wat pijn had in mijn nek en een suis in mijn rechter oor. De dagen daarna had ik last van hoofdpijn maar dat werd wat beter ergens rond 7 maart. Toen lag de pijn meer bij mijn nek maar ook de schouders vooral rechts. Ook kreeg ik last van een onstabiel gevoel. Ik heb ook al sinds een jaar gelden een soort dronken gevoel dat op momenten erger is en soms betere maar nu lijkt het ook erger. 3 maart ben ik bij de huisarts geweest en die heeft in mijn oor gekeken en alles was ok en hij heeft mij magnesium pillen gegeven. Ik heb al jaren last van overtollig oorsmeer waardoor ik om de zoveel maand mijn oren moet laten reinigen. Ik stak daar de oorsis op maar heb het nooit eerder zo gehad en het valt toevallig wel samen met alle andere klachten. Ik denk ook dat ik TMD heb al een paar jaar, dat heb ik gekregen na een beugel te dragen mijn kaak krakt dan ook als ik ze uitstrek. Eind februari heb ik een bloedonderzoek ondergaan voor een andere reden en daar was alles in orde. Nu heb ik een afspraak met een orthopedist. Vandaag zit ik met veel rugpijn en ook wat mijn nek. De suis in mijn rechter oor is er ook nog maar dat valt mee. de pijn is vooral ook aan de rechterzijde. Ook heb ik al die tijd al een drukkend gevoel in mijn hoofd en droge ogen waaf ik een paar maand geleden ook al last van had. Soms heb ik ook wel wat lijkt problemen met slikken, last van mijn keel tot mijn bewegingen met mij handen die wat moeilijk doen. Mijn nek kan soms ook soort van een trilling doen. Ik voel me ook moe en ben dit alles beu. Ik ben momenteel werkloos, en zit veel achter de computer hoewel dit de laatste tijd verminderd is. Enige idee wat dit kan zijn? Ik begin vaak te vrezen voor iets ernstig.
    Bedankt

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou wellicht goed zijn om eens naar een fysiothgerapeut te gaan en naar je rugspieren te laten kijken. Met name de monnikkapspier. Het is namelijk mogelijk dat je door een verkeerde houding achter je computer een verkramping hebt van je rugspieren.

Reageren
    Anoniem

Bedankt,

Ik krijg volgende maand pas een MRI en heb dus nog steeds de symtomen. Vooral ook pijn tussen mijn rechter schouderblad en rug. Ik merk ook dat hoe meer pijn ik daar heb hoe meer last ik heb van een piep in mijn rechter oor. Is er een manier om te weten dat de pijn te wijten is aan een spier of de rug zelf?

Reageren
    John (moderator)

Ik had in mijn eerder antwoord al geschreven dat het wellicht goed zou zijn om naar een fysiotherapeut te gaan. Die kan onderzoeken wat er aan de hand is.

Reageren
Reageer op: nek en rugpijn, dronken gevoel, droge ogen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.