Zoeken Vraag het forum

hoesten veel slijm en kriebel in de keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • elly hamer

heb nu 14 weken last van kriebel in de keel hoesten en veel slijm .
    heb 2 x een kuur gehad en nu een puffer maar heb er nog last van
    longen klonken iedere keer goed dus het zit op me bronchieen
    hoe kom ik hier van af word er moedeloos van
    groetjes elly

4 reacties
    Reageren
    Bram

Het duurt inderdaad wel erg lang. waarschijnlijk is er sprake van een virusinfectie die nog lang nazeurt.Probeer in ieder geval niet te veel te hoeste of te schrapen , want dat geeft alleen maar irritatie en is weer een prikkel voor een hernieuwde hoestbui. Probeer in dat geval diep te zuchten in hoop dat daarmee de hoestprikkel onderdrukt wordt.Wellicht kan een slijmverdunner ook wel helpen, evt icm met een hoestdemper, bv codeine. Dit moet je met de huisarts overleggen.

Met vriendelijke groet, Bram

Reageren
    Martin.

Ik kom er niet van af, al geen 8 dagen totaal geen smaak en reuk, Wat kan ik nog doen.

Reageren
    Heleen

Hallo Martin, ben je al bij de huisarts geweest? Heb je medicijnen voorgeschreven gekregen? Welke?

Heleen

Reageren
    Anoniem

Ik heb al vanaf afgelopen jaar okt er last van. Heb van alles gehad maar werkt niet
    Op een gegeven moment denk je hehe het wotd beter maar nee hoor , begint gewoon weer. Nu weer kriebelhoest en veel slijm met af en toe vieze smaak in de mond. Ik weet ook niet meer wat te doen.[hide][/hide]

Reageren
Reageer op: hoesten veel slijm en kriebel in de keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.