- elly hamer10 mei 2013 om 10:45
heb nu 14 weken last van kriebel in de keel hoesten en veel slijm .
heb 2 x een kuur gehad en nu een puffer maar heb er nog last van
longen klonken iedere keer goed dus het zit op me bronchieen
hoe kom ik hier van af word er moedeloos van
groetjes elly4 reactiesReagerenBram10 mei 2013 om 20:03Het duurt inderdaad wel erg lang. waarschijnlijk is er sprake van een virusinfectie die nog lang nazeurt.Probeer in ieder geval niet te veel te hoeste of te schrapen , want dat geeft alleen maar irritatie en is weer een prikkel voor een hernieuwde hoestbui. Probeer in dat geval diep te zuchten in hoop dat daarmee de hoestprikkel onderdrukt wordt.Wellicht kan een slijmverdunner ook wel helpen, evt icm met een hoestdemper, bv codeine. Dit moet je met de huisarts overleggen.
Met vriendelijke groet, Bram
ReagerenMartin.11 mei 2013 om 11:09Ik kom er niet van af, al geen 8 dagen totaal geen smaak en reuk, Wat kan ik nog doen.
ReagerenHeleen11 mei 2013 om 12:11Hallo Martin, ben je al bij de huisarts geweest? Heb je medicijnen voorgeschreven gekregen? Welke?
Heleen
ReagerenAnoniem28 juni 2015 om 12:10Ik heb al vanaf afgelopen jaar okt er last van. Heb van alles gehad maar werkt niet
Reageren
Op een gegeven moment denk je hehe het wotd beter maar nee hoor , begint gewoon weer. Nu weer kriebelhoest en veel slijm met af en toe vieze smaak in de mond. Ik weet ook niet meer wat te doen.[hide][/hide]