- Gijs5 maart 2013 om 15:04
Beste iedereen,
Ik heb vandaag mijn oren laten uitspuiten. Echter hoor ik
nu nog een stuk minder daar voor het laten uitspuiten. Ook als ik met een wattenstaafje in me oor ga, dan zit er bloed aan. Ik vroeg me af of ik gewoon even moet afwachten hoe het de komende dagen aanvoelt of dat ik toch weer terug naar de huisarts moet gaan?Gijs
3 reactiesReagerenGijs5 maart 2013 om 17:39Ik heb trouwens ook het gevoel alsof er water in mijn oor zit
ReagerenBram6 maart 2013 om 10:19Het is wel vreemd dat er na het uitspuiten bloed in je oor zit. Het zou kunnen dat bij het uitspuiten de gehoorgang wand is geraakt dat de bloeding heeft veroorzaakt, maar je zou in dat geval toch op dat moment veel pijn moeten voelen. Dat het gehoor minder is na uitspuiten is vaker het geval, als het echter langer duurt dan 3 dagen toch even weer naar de huisarts, want het zou kunnen dat er toch nog resten oorsmeer, vermengd met water aanwezig zijn, zodat dat nog opnieuw moet worden uitgespoten.
Groet Bram
ReagerenGijs6 maart 2013 om 11:14Dank je voor je antwoord. Tijdens het uitspuiten voelde ik wel pijn, ik wist niet dat dat niet normaal was. Ik zal het dan nog wel een paar dagen aankijken
Reageren