- tom19 november 2012 om 21:42
Hallo,
Ik heb al dank meer als 8 jaar last van een iritante bobbel in me neus. Het zit zeg maarin dat tussenschotje en voelt gewoon als kraakbeen. My is ooit verteld dat het een sort van puist is en dat dat vanzelf gaat maar al weer 7 jaar veder nog geen verschil. Het belebert mij gewoon met adem halen door de neus. Mijn vraag is of dat echt werkelijk een puist is of maar beter langs de huisart moet want ik word er een beetje gek van
2 reactiesReagerenJoleen20 november 2012 om 10:52Hai, ik ben geen dokter, maar het eerste dat in mij opkomt is een poliep(je). Ik zou een afspraak maken met je huisarts. Hij kan kijken en je eventueel doorverwijzen. Als het een wondje of puistje zou zijn, kun je Nasumel smeren.
Groetjes
Reagerenjoris22 november 2012 om 09:04Een bultje in je neus kan een poliep zijn, maar het zou ook een soort wrat kunnen zijn.Ook is het mogelijk dat er sprake is van een scheef neustussenschot.
Reageren
Om te weten wat er aan de hand is zal de huisarts moeten kijken en je evt moeten doorverwijzen naar de KNO arts