- Damian3 oktober 2012 om 08:58
Ik ben laatst naar de dokter geweest. Blijkt dat ik dus trommelvlies irritatie heb.
Ik ben in het verleden veel uit geweest, maar laatst Gala met mijn ex, en toen kon ik de harde schelle muziek niet meer aan en ben ik maar naar huis gegaan. Toen de volgende ochtend kwam de duizeligheid naar boven en de jeuk in mijn oren.
Dat is al ruim 5 maand geleden.
Dus ben ik 2 dagen later naar de dokter gegaan. Hij heeft niet gezegd hoe ik hieraan kom. Het enigste wat hij zei is dat er trommelvlies irritatie is en dat er niks aan is te doen. Dus kwestie van geduld hebben tot het over gaat. Maar mijn geduld begint nu echt op te raken na 5 maand.
Ik ben zo duizelig als wat.
Daarnaast heb ik veel jeuk in mijn oren, veel afscheiding, en doen sommige geluiden hinderlijk zeer aan mijn oren en klinken dingen scheller dan anders.
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Is er wel wat aan te doen?
Door de duizeligheid kan ik niet meer goed functioneren, zie ik slecht en zwart voor de ogen en draait alles om me heen.
Vrijdag ga ik weer naar de dokter. Hopelijk wil hij er dan wel wat aan doen.
Ik ben een man van 20 jaar. En ben ten einde raad!
Hoop snel op reactie.
4 reactiesReagerenAnoniem13 oktober 2012 om 13:25Lees meer vragen en antwoorden over overbelasting trommelvlies oren:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Oren+geluid&sa=zoekenLola6 oktober 2012 om 09:45Kan de huisarts geen oordruppels voorschrijven dan?
ReagerenDamian6 oktober 2012 om 19:04Ik ben naar de huisarts geweest. Ik word doorverwezen naar de KNO arts. Binnen 10 dagen neemt het ziekenhuis contact met me op.
De irritatie is verergerd. En nu staan mijn trommelvliezen ook nog bol.
Hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen.
ReagerenEmmeke7 oktober 2012 om 14:14Houd je ons op de hoogte?
Reageren
Groetjes