- mvandewijn17 februari 2011 om 15:17
Het is een raar verhaal.
Ik heb de griep keelpijn en neusverkouden.
nu heb ik al lange last van mijn neus en keel zomaar komt zo opzetten.
vanmiddag moest ik snuiten hard en kwam er een stukje vlees mee.
slijm met aanhangsel.
Kan iemand mij vertellen wat het zou kunnen zijn.
Alvast bedankt voor een reactie,
Kim.10 reactiesReagerenFleur17 februari 2011 om 17:03Snot misschien, of een poliep, een stuk slijmvlies misschien? Heb je het stukje nog? Neem het mee als je naar de huisarts gaat. Laat in ieder geval de neus even onderzoeken. En als je nieuws hebt, dan ben ik heel nieuwsgierig wat het geweest is.
Reagerenkim17 februari 2011 om 17:16dank voor je bericht.
Ik heb het weggegooid, mocht het weer gebeuren of wat anders wat niet klopt ga ik er mee naar de huisarts.
Reageren
groet Kim.maartje4 mei 2011 om 12:43Dit heb ik dus ook al een tijdje. Vorig jaar hele erge huidklachten gehad, waarschijnlijk een reactie op een medcijn. Werd daarna ook extra gevoelig voor stof ed. Vorig jaar zomer had ik echt verschrikkelijk last van hooikoorts. Merkte in de herfst opeens dat mijn neusgaten zo dicht zaten, de ingangen waren kleiner. Leek wel wild vlees of kraakbeen extra te zitten… Dacht eerst dat het korstvorming was… Dus niet, probeerde het te verwijderen met gevolg dat ik een verschrikkelijke bloedneus. Kwam ook iets uit wat op vlees leek, wat hij ook had. Ook nog wat zwartige troep etc. Kon weer beter ademhalen. Nu het hooikoorts seizoen begint is het weer feest! Ga toch maar een afspraak maken met de dokter. Ik heb namelijk nu ook het idee dat mijn traanbuisje dicht zit..
Reagerenkim5 mei 2011 om 14:59HALLO MAARTJE,
NA DAT ER EEN STUK VLEES UIT MIJN NEUS WAS GEKOMEN HEB IK GRIEP GEKRIJGEN BLOED UIT DE NEUS EN MOND.
Reageren
NAAR DE HUISARTS, VERTELDE HAAR OVER DAT STUKEN….MAAR VOND HET NIET VERONTRUSTEND, ZOU EEN KLEIN POLIEPJE GEWEEST KUNNEN ZIJN.
HOOIKOORST HEB IK OOK VOORAL VORIGE WEEK TOEN ALLES BUITEN BRUIN EN GEEL WERD VAN HET STUIFMEEL POLLEN………
IK WENS JE STERKTE EN EEN OPLOSSING VOOR JE PROBLEMEN,
GROET KIM.Anoniem7 mei 2011 om 19:52Anoniem7 mei 2011 om 19:53Anoniem7 mei 2011 om 19:53kim8 mei 2011 om 16:33op deze video is het een wit rekbaar stukje.
Uit mijn neus was het een stukje stug vlees, niet wit, leek op een middel groet wrat.
Ik heb daarna griep gekregen bloed uit neus en bloedslijm opgehoest.
long en bijholten-foto’s gemaakt, bleek ik ontstoken bijholten te hebben en is met Doxycycline accord 100mg per tablet en een fluticasonpropionaat neus spray 2x per dag 6 weken gebruikt.Veel last van hooikoorts dit jaar wel heel erg.
bedankt voor de video’s,
Reageren
vr. groet Kim.rosa20 februari 2018 om 15:30ik heb wild vlees in mijn neus gekrijgen
ReagerenJohn (moderator)
20 februari 2018 om 16:48ga naar de huisarts en laar er dan naar kijken
Reageren