Zoeken Vraag het forum

stukje vlees uit mijn neus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mvandewijn

Het is een raar verhaal.
    Ik heb de griep keelpijn en neusverkouden.
    nu heb ik al lange last van mijn neus en keel zomaar komt zo opzetten.
    vanmiddag moest ik snuiten hard en kwam er een stukje vlees mee.
    slijm met aanhangsel.
    Kan iemand mij vertellen wat het zou kunnen zijn.
    Alvast bedankt voor een reactie,
    Kim.

10 reacties
    Reageren
    Fleur

Snot misschien, of een poliep, een stuk slijmvlies misschien? Heb je het stukje nog? Neem het mee als je naar de huisarts gaat. Laat in ieder geval de neus even onderzoeken. En als je nieuws hebt, dan ben ik heel nieuwsgierig wat het geweest is.

Reageren
    kim

dank voor je bericht.

Ik heb het weggegooid, mocht het weer gebeuren of wat anders wat niet klopt ga ik er mee naar de huisarts.
    groet Kim.

Reageren
    maartje

Dit heb ik dus ook al een tijdje. Vorig jaar hele erge huidklachten gehad, waarschijnlijk een reactie op een medcijn. Werd daarna ook extra gevoelig voor stof ed. Vorig jaar zomer had ik echt verschrikkelijk last van hooikoorts. Merkte in de herfst opeens dat mijn neusgaten zo dicht zaten, de ingangen waren kleiner. Leek wel wild vlees of kraakbeen extra te zitten… Dacht eerst dat het korstvorming was… Dus niet, probeerde het te verwijderen met gevolg dat ik een verschrikkelijke bloedneus. Kwam ook iets uit wat op vlees leek, wat hij ook had. Ook nog wat zwartige troep etc. Kon weer beter ademhalen. Nu het hooikoorts seizoen begint is het weer feest! Ga toch maar een afspraak maken met de dokter. Ik heb namelijk nu ook het idee dat mijn traanbuisje dicht zit..

Reageren
    kim

HALLO MAARTJE,

NA DAT ER EEN STUK VLEES UIT MIJN NEUS WAS GEKOMEN HEB IK GRIEP GEKRIJGEN BLOED UIT DE NEUS EN MOND.
    NAAR DE HUISARTS, VERTELDE HAAR OVER DAT STUKEN….MAAR VOND HET NIET VERONTRUSTEND, ZOU EEN KLEIN POLIEPJE GEWEEST KUNNEN ZIJN.
    HOOIKOORST HEB IK OOK VOORAL VORIGE WEEK TOEN ALLES BUITEN BRUIN EN GEEL WERD VAN HET STUIFMEEL POLLEN………
    IK WENS JE STERKTE EN EEN OPLOSSING VOOR JE PROBLEMEN,
    GROET KIM.

Reageren
    kim

op deze video is het een wit rekbaar stukje.
    Uit mijn neus was het een stukje stug vlees, niet wit, leek op een middel groet wrat.
    Ik heb daarna griep gekregen bloed uit neus en bloedslijm opgehoest.
    long en bijholten-foto’s gemaakt, bleek ik ontstoken bijholten te hebben en is met Doxycycline accord 100mg per tablet en een fluticasonpropionaat neus spray 2x per dag 6 weken gebruikt.

Veel last van hooikoorts dit jaar wel heel erg.

bedankt voor de video’s,
    vr. groet Kim.

Reageren
    rosa

ik heb wild vlees in mijn neus gekrijgen

Reageren
    John (moderator)

ga naar de huisarts en laar er dan naar kijken

Reageren
Reageer op: stukje vlees uit mijn neus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.