- Elsje198823 juli 2016 om 01:30
Hallo,
Ik heb een vraagje, misschien kan iemand hier me helpen… Toen ik laatst mijn neus snoot kwam er een stuk bot mee uit. Het was een langwerpig, dun stuk bot. Ik heb dit nooit eerder meegemaakt, het deed ook geen pijn en mijn neus bloedde niet. Ik kon in eerste instantie niet geloven dat het een stuk bot was. Ik heb het toen afgespoeld en nog eens bekeken en het was echt een stuk bot, ik kon het breken. Het leek op een stuk afgebroken tand, zo voelde het aan. Kan iemand dit verklaren?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 juli 2016 om 09:12Ik denk dat je er goed aan doet om even naar de huisarts te gaan en naar je neus te laten kijken
ReagerenAnoniem23 juli 2016 om 09:49Theoretisch zou het een stukje tand kunnen zijn, maar dat is erg onwaarschijnlijk. Ik vermoed dat het toch van buitenaf in je neus terecht is gekomen. Als je verder nergens last van hebt zie ik geen reden er verder aandacht aan te besteden.
Reagerenchris2 september 2025 om 19:34ik heb ook een stukje bot wat plots in mijn neus vanuit het middenschot uit steekt
Reageren
naar de dokter geweest en ik heb een versnelde afspraak in het ziekenhuis bij de kno arts.
schijnt niet onschuldig te zijn
eerder een neusoperatie ondergaan dus wel een iets ander verhaal maar een stukje bot uit je neus is misschien toch wel een aanrader om even langs de dokter te gaan
Het komt echt niet plots van buitenaf je neus in gevlogen
beter voor niets naar de dokter dan dat er wel iets is
en je kan helaas niet in je eigen neus kijken,toch