Zoeken Vraag het forum

Diverse neusoperaties

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Christiaan

Hallo,

Ik ben in de periode 1992-1995 een paar keer aan mijn neus geopereerd. De eerste keer was een forse ingreep (neusbot en tussenschot). De tweede keer moest mijn tussenschot opnieuw gecorrigeerd worden. De derde keer was slechts een kleine operatie aan de neusschelp. Ruim vijftien jaar is het uitstekend gegaan. Nergens last van. Tot enkele weken geleden, toen het hoofd van mijn zoon per ongeluk hard tegen mijn neus aan knalde. Ik voelde meteen dat er iets niet goed ging. Het voelt “los” van binnen. Een bezoek aan de KNO-arts leerde dat mijn neus opnieuw onder het mes moet: bot en tussenschot. Is dit verstandig? Of hou ik straks een soort Michael Jackson neus over. Ik heb wel eens gehoord dat je niet te veel aan je neus moet sleutelen. Heeft iemand hier een antwoord op?

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Ik zou in deze gewoon vertrouwen op de KNO-arts. Deze dokter kent jouw medisch dossier en kan jou het beste adviseren.

In het geval van Michael Jackson is er herhaaldelijk geschaafd aan de neus dat klaarblijkelijk niet het mooiste resultaat heeft gegeven. Dit feit staat in principe los van jouw persoonlijke situatie, die, nogmaals, de KNO-arts die uw medisch dossier kan inzien, het beste kan beoordelen.

Reageren
Reageer op: Diverse neusoperaties
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.