- Mr Appels14 juni 2025 om 19:10
Hallo,
Ik heb al ongeveer een maand last van mijn keel, net alsof ik een brok (voornamelijk aan de linkse kant) heb. Sommige dagen voel ik het meer als andere. Ik ben al 2 keers naar mijn dokter geweest , en merkt ook dat mijn keel vanbinnen rood is. Beide keren heeft hij ook mijn keel afgevoeld of er iets was met mijn klieren maar hier kwam abnormaal uit. Ik heb lijk echt het gevoel dat het langs mijn adamappel is. Soms is mijn hals ook rood , en als ik in de spiegel kijk zie ik mijn hart “bonzen” in mijn hals. Misschien wil ik er ook bijvermelden dat ik soms met een hogere bloeddruk zit en regelmatig boeren laat, zou dit iets mee te maken hebben of moet ik mij zorgen beginnen maken?
Vorige jaar (September) ben ik naar de KNO arts gegaan omdat ik lijk het zelfde gevoel had maar daar bleek toen ik niks uit te komen , heeft zelf met een camera in mijn keel gekeken. Ik begin mij eigen wel wat ongerust te maken.2 reactiesReagerenMr Appels14 juni 2025 om 19:16Misschien wil ik er ook nog bij vermelden dat ik regelmatig als ik mijn neus snuit ook dikke witte klodders uitkomen. Niet doorzichtig maar altijd dik en zeer wit van kleur dat echt goed samenplakt
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2025 om 20:14Maagklachten ( reflux bijvoorbeeld) zouden die klachten ook kunnen veroorzaken. Maar dan zou je dus aan de huisarts een verwijzing moeten vragen naar de mdl arts
Reageren