Zoeken Vraag het forum

gevoel van krop in de keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mr Appels

Hallo,
    Ik heb al ongeveer een maand last van mijn keel, net alsof ik een brok (voornamelijk aan de linkse kant) heb. Sommige dagen voel ik het meer als andere. Ik ben al 2 keers naar mijn dokter geweest , en merkt ook dat mijn keel vanbinnen rood is. Beide keren heeft hij ook mijn keel afgevoeld of er iets was met mijn klieren maar hier kwam abnormaal uit. Ik heb lijk echt het gevoel dat het langs mijn adamappel is. Soms is mijn hals ook rood , en als ik in de spiegel kijk zie ik mijn hart “bonzen” in mijn hals. Misschien wil ik er ook bijvermelden dat ik soms met een hogere bloeddruk zit en regelmatig boeren laat, zou dit iets mee te maken hebben of moet ik mij zorgen beginnen maken?
    Vorige jaar (September) ben ik naar de KNO arts gegaan omdat ik lijk het zelfde gevoel had maar daar bleek toen ik niks uit te komen , heeft zelf met een camera in mijn keel gekeken. Ik begin mij eigen wel wat ongerust te maken.

2 reacties
    Reageren
    Mr Appels

Misschien wil ik er ook nog bij vermelden dat ik regelmatig als ik mijn neus snuit ook dikke witte klodders uitkomen. Niet doorzichtig maar altijd dik en zeer wit van kleur dat echt goed samenplakt

Reageren
    John (moderator)

Maagklachten ( reflux bijvoorbeeld) zouden die klachten ook kunnen veroorzaken. Maar dan zou je dus aan de huisarts een verwijzing moeten vragen naar de mdl arts

Reageren
Reageer op: gevoel van krop in de keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.