Keel-en oorpijn aan een kant

Beste,

Sinds een week heb ik last van een gevoelige oor. Het is zeker geen onuitstaanbare oorontsteking maar het geeft wel wat last. Dit samen met een pijnlijke keel (voornamelijk bij slikken van eten). De keelpijn zit aan 1 kant, dezelfde kant als waar ik oorpijn heb).

Ik bezocht de huisarts en die deed er heel luchtig over: oor ziet er een beetje ontstoken uit en in de keel was niets te zien dus zullen dit wel de opgezette klieren zijn).

Wanneer ik deze symptomen opzoek kom ik snel uit bij gezwellen in keel of hals. En maak me dus nog steeds wat zorgen.. iemand tips? Ps: ik weet dat ik best niet online opzoek maar het is sterker dan mezelf!

Mvg
    Ruben, 30 jaar

Reageer

Zou de huisarts die er toch 9 jaar voor gestudeerd heeft, niet weten wat hij/zij zegt? Het oor zal toch iets ontstoken zijn. En daar passen de klachten dan wel bij

Reageer

Ik heb inmiddels 4 weken keelpijn, eerst fikse griep en nu af en aan keelpijn aan een kant plus mijn oor. Het heerst flink, dus zo lang je er nog geen 4 weken last van hebt, zou ik mij geen zorgen maken

Reageer
Reageer op: Keel-en oorpijn aan een kant
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief