- Jr9 mei 2017 om 08:42
Hallo,
Ik heb al zo’n 3 weken best wel erge keelpijn en sinds een paar dagen oorpijn. Nu ben ik al 2 keer naar de dokter geweest, heb ook 2 antibiotica kuren gehad maar het is alleen maar erger voor m’n gevoel. Ik dacht eerst misschien een virus, maar dan zal dat na 3 weken toch wel over moeten zijn? Ik weet ook niet of het met mijn keelamandelen te maken heeft, deze zijn toen ik klein was weggehaald.
Nu doet mijn keel vooral pijn met praten, slikken en gapen. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Of zal het handiger zijn om bv naar de kno arts te gaan?
Ik heb van de week erg belangrijke examens, dus zou erg blij zijn als er mensen zijn die weten wat er aan de hand zou kunnen zijn of mij advies kunnen geven.
Groetjes
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 mei 2017 om 10:40Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga in ieder geval terug naar de huisarts en vraag eventueel een verwijzing voor de KNO-arts.
ReagerenAnja10 mei 2017 om 08:20Hallo, ik ben op 24 maart geopereerd aan mijn sinussen. De operatie is meegevallen maar na het verwijderen van de wiek heb ik een bloeding gehad met gevolg dat ze terug een wiek hebben moeten steken (geen lachertje). Nu heb ik sinds 2 weken een vieze stinkende geur in mijn neus en keel. (Stink kaas, stink Voeten.. …) zelfs mijn man ruikt het. Kan iemand mij hier vanaf helpen of wat kan ik hier aan doen? Ik word hier depri van. Zelfs mijn privé en sociaal leven is hierdoor ?.
ReagerenJohn (moderator)
10 mei 2017 om 10:24Neem contact op met de chirurg. Het is mogelijk dat je een ontsteking hebt.
ReagerenMimi Hendriks12 maart 2018 om 20:45Na ‘n longontsteking hoesten en oorpijn vooral boven oor bij schedel!
Reageren
Wat kan dit zijn?