- Tom9 januari 2025 om 23:02
Ik had het ook en zo kwam ik hier terecht. Op het gegeven moment kwam er soort pasta uit mijn neus. Dit heeft waarschijnlijk gezorgd voor een verstopping. Daarna kwam al het snot eruit. Dus ik denk de kleur, doordat het er langer zit. Ik heb 3 weken terug een griep gehad en nadat de griep klaar was nog een poos last gehad van holte ontstekingen. Vervolgens kleine 2 week later weer heeeeell verkouden tot dus dit gebeurde.
Ik heb zowel corona gehad en ook de covid prikken. Raar dat ik dit alleen kan vinden hier met de data van 2022. En ook raar dat ik in deze periode ineens hoor dat het niet goed is om je neus te snuiten maar dat je het omhoog moet halen. Snuiten heeft mij in ieder geval heel goed geholpen.
Heyy28 januari 2025 om 14:24Hallo, ik heb hier sinds 2 weken ook last van, ik heb geen covid prik gehad maar wel heel lang een verstopte neus, misschien komt het daardoor?
ReagerenAlias7 mei 2025 om 21:39Ik kwam via Google hier terecht. Ook ik heb hier sinds twee weken last van. Eerst flink verkouden, holteontsteking en sindsdien bruinig snot met van die stugge gedraaide slierten erin 🤷🏻♀️
ReagerenMien30 april 2026 om 18:08Is er iemand die er al antwoord op heeft gevonden of gehad? Ik ben bang dat ze mij voor gek verklaren, haha. Heb hier ook al een poos last van. Het gekke is dat als ze opdrogen het echt harde gladde vormen krijgt al een mini slangetje.
ReagerenBijlagen: