Zoeken Vraag het forum

Geel oranje snot (strengen/wormen)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tom

Ik had het ook en zo kwam ik hier terecht. Op het gegeven moment kwam er soort pasta uit mijn neus. Dit heeft waarschijnlijk gezorgd voor een verstopping. Daarna kwam al het snot eruit. Dus ik denk de kleur, doordat het er langer zit. Ik heb 3 weken terug een griep gehad en nadat de griep klaar was nog een poos last gehad van holte ontstekingen. Vervolgens kleine 2 week later weer heeeeell verkouden tot dus dit gebeurde.

Ik heb zowel corona gehad en ook de covid prikken. Raar dat ik dit alleen kan vinden hier met de data van 2022. En ook raar dat ik in deze periode ineens hoor dat het niet goed is om je neus te snuiten maar dat je het omhoog moet halen. Snuiten heeft mij in ieder geval heel goed geholpen.

Heyy

Hallo, ik heb hier sinds 2 weken ook last van, ik heb geen covid prik gehad maar wel heel lang een verstopte neus, misschien komt het daardoor?

Reageren
    Alias

Ik kwam via Google hier terecht. Ook ik heb hier sinds twee weken last van. Eerst flink verkouden, holteontsteking en sindsdien bruinig snot met van die stugge gedraaide slierten erin 🤷🏻‍♀️

Reageren
    Mien

Is er iemand die er al antwoord op heeft gevonden of gehad? Ik ben bang dat ze mij voor gek verklaren, haha. Heb hier ook al een poos last van. Het gekke is dat als ze opdrogen het echt harde gladde vormen krijgt al een mini slangetje.

Reageren
Reageer op: Geel oranje snot (strengen/wormen)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.