- Anoniem2 oktober 2021 om 15:02
Hoi allemaal ik had vandaag tijdens het sporten iets bijzonders. Ik heb namelijk 2/3x bloed in mijn speeksel gezien. Het was niet heel veel maar volgens mij toch wel bloed. Is dit erg? Ook heb ik ergens anders last van : Soms, meestal na het eten heb ik het gevoel of er iets in mijn keel blijft hangen. Enkele uren later heb ik er opeens geen last meer van. Ook komt mijn voedsel regelmatig in kleine hoeveelheden omhoog. Kan dat misschirb de oorzaak zijn en moet ik naar de dokter? Ik ben hiervoor al een maandje geleden naar de dokter geweest, maar ik heb het gevoel dat die er niet echt goed naar heeft gekregen. Zeker omdat ik ook al een maand of misschien wwl twee deze problemen heb
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2021 om 18:32Ga dan eens terug naar de huisarts
ReagerenAnoniem2 oktober 2021 om 18:35Toevallig dat ik nu kijk. Ik zie dat u de moderator bent dus enig ervaring heeft op gebied van gezondheid heeft als het goed is? Kan dit kanker zijn? Als ik de symptonen op zoek kom ik alleen maar uit bij long- of keelkanker uit.
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2021 om 18:37Met kanker heeft dat helemaal niets te maken
ReagerenAnoniem2 oktober 2021 om 18:37Nu heb ik bijvoorbeeld er geen last van. Van de keel..
ReagerenAnoniem2 oktober 2021 om 18:39Dat dacht ik eerlijk gezegd al een beetje maar fijn dat nu is verzekerd. Ik dacht zelf aan mijn slokdarm. Als ik het gevoel heb dat er iets in mijn keel zit. Zit dit meestal wat lager. Meestal tussen mijn adamsappel en het einde van de nek. Kan dit kloppen?
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2021 om 19:29Dat klopt. Maar dat zal dan meer met spanningen te maken hebben
ReagerenAnoniem2 oktober 2021 om 19:59Dat zou kunnen. Maar is het niet vreemd dat ik dat al een periode heb?
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2021 om 20:15Als je ook al langer spanningen/stress hebt is dat niet raar
ReagerenAnoniem2 oktober 2021 om 20:29ok, moet ik hiervoor naar de dokter of moet ik nog even aankijken en wat ontspannen?
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2021 om 20:30Aankijken en ontspannen
ReagerenAnoniem2 oktober 2021 om 20:32Nog even iets anders. Soms heb ik ook wat last van wat andere klachtjes. Zo heb ik bijvoorbeeld last van mijn hoofd of nek als ik mijn hoofd naar links/rechts beweeg tijdens bijvoorbeeld sporten. Tja ik heb er geen last van, maar ik hoor wel rare krakende geluiden en dan ben ik bang om een duel aan te gaan, omdat ik denk dat ik dan verkeerd terecht kan komen/nek breken. Helpt massage hier tegen of zijn het toch echt meer de botten/gewrichten?
ReagerenAnoniem2 oktober 2021 om 20:35Oke fijn bedankt voor de uitleg.
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2021 om 20:42Voor de klachten van je nek zou je naar een fysiotherapeut kunnen gaan
Reageren