- Nathalia28 augustus 2018 om 08:50
Goedemorgen, nog nooit eerder keerde ik me tot een forum, maar ik weet het even niet meer. Ruim anderhalve week geleden elke keer onverklaarbare hoofdpijn. Kort daarna keelpijn, zwelling voor onderin de hals met pijn bij slikken. Dokter zag niet echt dikke amandelen, wel wat witte puntjes. Amoxicline gekregen. Na dit bezoek kreeg enorme koorts en diarree. 2 dagen verder ging dat weer wat beter. Van hoge koorst stagneer ik nu continu op 38.2. De kuur loopt morgen af. Elke ochtend word ik wakker met nog steeds keelpijn, maar ook enorme nekpijn en oorpijn. Het voelt stijf branderig, soms ook voelbaar in de kaken. Overigens ben ik vorige week ooo bij de tandarts geweest om te kijken of daar iets gaande was, maar daar was volgens de tandarts alles goed. De dokter ziet nu nog geen reden om te kijken of het wellicht schildklier is en voor de pijn moet ik maar pijnstilling nemen. Echter herken ik dit niet van mezelf; zoveel pijnstilling nodig en zo lang ziek en ben er niet gerust op. Iemand met advies?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 augustus 2018 om 12:13Het lijkt toch op een keelontsteking. Daar passen de klachten toch wel bij
ReagerenNathalia28 augustus 2018 om 12:56Dank je voor je reactie. Ik herkende de klachten zelf niet meer zo als een keelontsteking die ik ooit heb gehad. Ook omdat de zwelling zo laag in mijn keel zit. Heb soms het gevoel dat ik de zwelling weg kan slikken, maar dat is natuurlijk niet zo.
Toch fijn dat je het wel als een keelontsteking herkent. Daar zit namelijk mijn twijfel
ReagerenNathalia1 september 2018 om 18:13Het bleek een ontstoken schildklier! Erg te verwarren met keelontsteking..
Reageren