Zoeken Vraag het forum

"Onverklaarbare" pijn en koorts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nathalia

Goedemorgen, nog nooit eerder keerde ik me tot een forum, maar ik weet het even niet meer. Ruim anderhalve week geleden elke keer onverklaarbare hoofdpijn. Kort daarna keelpijn, zwelling voor onderin de hals met pijn bij slikken. Dokter zag niet echt dikke amandelen, wel wat witte puntjes. Amoxicline gekregen. Na dit bezoek kreeg enorme koorts en diarree. 2 dagen verder ging dat weer wat beter. Van hoge koorst stagneer ik nu continu op 38.2. De kuur loopt morgen af. Elke ochtend word ik wakker met nog steeds keelpijn, maar ook enorme nekpijn en oorpijn. Het voelt stijf branderig, soms ook voelbaar in de kaken. Overigens ben ik vorige week ooo bij de tandarts geweest om te kijken of daar iets gaande was, maar daar was volgens de tandarts alles goed. De dokter ziet nu nog geen reden om te kijken of het wellicht schildklier is en voor de pijn moet ik maar pijnstilling nemen. Echter herken ik dit niet van mezelf; zoveel pijnstilling nodig en zo lang ziek en ben er niet gerust op. Iemand met advies?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het lijkt toch op een keelontsteking. Daar passen de klachten toch wel bij

Reageren
    Nathalia

Dank je voor je reactie. Ik herkende de klachten zelf niet meer zo als een keelontsteking die ik ooit heb gehad. Ook omdat de zwelling zo laag in mijn keel zit. Heb soms het gevoel dat ik de zwelling weg kan slikken, maar dat is natuurlijk niet zo.

Toch fijn dat je het wel als een keelontsteking herkent. Daar zit namelijk mijn twijfel

Reageren
    Nathalia

Het bleek een ontstoken schildklier! Erg te verwarren met keelontsteking..

Reageren
Reageer op: "Onverklaarbare" pijn en koorts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.