Zoeken Vraag het forum

onverklaarbare pijnen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • danie

Beste forum bezoekers,

Wie weet heeft iemand raad,tips of weet wat meer.

2 jaar geleden kreeg ik druk van binnen uit mijn hoofd en dat werd ondraagbaar, na 2 operaties door een kno art ging dat heel goed.

Daarnaast heb ik zulke zware steken in mijn hoofd en over mijn hele lichaam,slapende voeten, zware pijnperiodes uitsralend vanaf mijn botten.
    Trillingen en krampen van de spieren en zware stekenb net of pezen doorgesneden worden.

Hart,longen en ook neurologisch was alles goed maar het is onverdraagzaam en ben er zelfs soms suicidaal van.

Vandaag ben ik enorm hard door mijn rechterbeen gegaan na een enorme steek en heb ni veel pijn van spieren en trillingen.

Veel pijn in onderrug en medicijen helpen niet echt.

veel zweten en mijn hoofd lijkt dag en nacht een hoge druk ketel.

Neuroloog vond niets op de mri maar maakt zich wel zorgen en denkt dat mijn zenuwen ontregelt zijn door overbelasting of stress bv burn out en wil me opnemen in het ziekenhuis en een internist en een soort medische psychiatrie afdeling proberen de klachten onder controle te krijgen.

Zou dit mogelijk kunnen zijn?of zouden er andere oorzaken mee kunnen wegen?

Gelukkig word ik serieus genomen door mijn huis en arbo arts maar thuis word het alleen maar erger die pijn wat dat betreft zou het fijn zijn een ziekenhuis.

Probleem ook is dat omdat er geen vaste diagnose is sommige mensen je de aandacht vinden trekken of zo en dat doet wel eens verdriet.

Hoor graag jullie ervaringen.

gr beterschap allen

daniel

2 reacties
    Reageren
    brenda

het lichaam kan rare verschijnselen hebben en helaas kun je niet overal een oorzaak voor vinden of het een naam geven.

Het is belangrijk dat klachten serieus worden genomen, maar soms is er verder niets, niets te vinden, geen naam, geen behandeling.
    Dan zijn het vaak: spanning, stress, burn out, hyperventilatie.
    Dan moet je daarmee aan de gang.

1. ademtherapie, lijkt heel simpel, maar kan enorm helpen, zou ik zeker eens naar toe gaan, een ademtherapeut kan meteen zien of het inderdaad hyperventilatie is en je oefeningen geven. Dit kan dus snel!
    2. een Klassiek Homeophaat, deze kijkt naar de hele mens en niet naar het ziektebeeld, die kan je korrels voorschrijven waardoor je meer in evenwicht komt en het zelfherstellend vermogen van je lichaam wordt geholpen.
    c. een arts in de Chinese Geneeskunde, deze stelt op een andere manier de diagnose b.v. kou, hitte, vocht enz kan b.v. pols en tongdiagnose toepassen, werkt met kruiden en acupuntuur.

met 1 zou ik meteen beginnen en tussen 2 en 3 een keus maken.
    wens je veel sterkte! Hoop dat je nog iets laat weten.
    Brenda

Reageren
    Anoniem

Beste Daniel,

Ik zit zelf ook met pijn in het gezicht die onverklaarbaar is.
    Ik ben zwaar overspannen geweest en heb veel dingen meegemaakt.
    Ik ben nu in therapie om dingen los te laten. Vaker wat nee te
    zeggen wanneer je het niet kunt.

Persoonlijk denk ik dat je veel meer rust in je hoofd moet
    hebben en ook misschien wel lichamelijk en een vertrouwenspersoon
    waar je mee kunt praten zodat het niet verder komt, als je snapt
    wat ik bedoel. Misschien zit je wel met iets wat je verdringt.
    Je moet je bij die vertrouwenspersoon (therapeut) voldoende
    uitpraten als is het jaren geleden. Het kan namelijk zo erg
    worden dat het op de een of andere manier de hoofdrol gaat
    spelen en chronisch wordt, dat betekent dat het niet beter wordt
    wanneer je je gevoelens niet uit.

Ik hoop dat je hiet wat aan hebt.
    Die therapie is er. Je moet niet opgeven. Moed houden.
    Ik wens je veel sterkte.

gr. Ans

Reageren
Reageer op: onverklaarbare pijnen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.