Zoeken Vraag het forum

Piep in oren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • AcidFreaky

Hallo! Ik heb exact een week geleden Pinkpop bezocht en nu heb ik wel de gehele dag oordoppen gedragen, echter zaten ze niet altijd vacuum en was de muziek op sommige momenten toch nog aardig hard. Ik stond bij de laatste paar acts ook nog eens vooraan, maar ik heb toen wel gezorgd dat mijn oordoppen zo vaak mogelijk helemaal vacuum zaten (ze sprongen vaak los). Ik had een 26dB filter op mijn oordoppen, maar ik heb nu nog steeds een beetje last van een piep in mijn oren, die voornamelijk opspeelt als het helemaal stil is. Wanneer ik in gesprek ben of er gewoon geluid in mijn omgeving is merk ik er niets van.

Dezelfde week was ik verkouden en zat mijn linkeroor sowieso dicht. Nu had ik daarvoor al een piep in mijn oren door de verkoudheid, maar het lijkt erop dat deze wel uit mijn oren was verdwenen. Ik ben nu wel een heel stuk minder verkouden en mijn linkeroor zit niet meer dicht, maar ik ben nog steeds aan het snotteren.

Hoe lang zal deze piep in mijn oren nog duren, of is het mogelijk dat ik nu blijvende gehoorbeschadiging heb opgelopen?

Ik ben op het moment 15 – bijna 16 en maak me best wel zorgen.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Wacht even af tot ca 2 weken na de verkoudheid. Als de klachten er dan nog zijn, ga dan naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Piep in oren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.