Zoeken Vraag het forum

Piep in oren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Piep in oren

Beste allemaal,

Ik heb sinds bijna een jaar een hoge piep in beide oren. Heel erg irritant. Het is nu zo dat ik er vooral last van hebt als het stil is om me heen, bijvoorbeeld snachts. Het vervelende is dat je erop gaat letten waardoor hij harder lijkt te worden.

Ik ga komende week is naar de dokter om te vragen of er iets aan gedaan kan worden en waar het vandaan kan komen.

Daarbij heb ik ook vaak dat ik gekraak hoor als ik slik, lijkt net of mijn oren een beetje dicht zitten. Daarnaast heb ik ook vaker last van een stijve nek.

Iemand ervaringen en of tips?

Robin

2 reacties
    Reageren
    Rene

Deze maand kreeg ik last van een (hoge) piep in beide oren. Mijn zus die vroeger in de verpleging had gezeten zei waarschijnlijk een ontsteking in de nabijheid van het oor. 3x de doktor bezocht 1e keer oordruppels gekregen en een neusspray. 2e keer oren laten uitspuiten 3e keer weer een neusspray gekregen. Van de week kwam ik er achter dat als ik op bezoek ben ik er minder last van had. Uiteindelijk kwam ik er achter dat als ik mijn kaak beweeg de piep verdween. Mijn tandarts en mondhiegieniste hebben veel werk aan mijn tanden. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat als ik op een tand duk de piep voor langere tijd verdween. Ik ga vlug weer een afspraak maken.

Met vriendelijke groet,
    Rene

Reageren
Reageer op: Piep in oren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.