- Piep in oren8 november 2011 om 12:46
Beste allemaal,
Ik heb sinds bijna een jaar een hoge piep in beide oren. Heel erg irritant. Het is nu zo dat ik er vooral last van hebt als het stil is om me heen, bijvoorbeeld snachts. Het vervelende is dat je erop gaat letten waardoor hij harder lijkt te worden.
Ik ga komende week is naar de dokter om te vragen of er iets aan gedaan kan worden en waar het vandaan kan komen.
Daarbij heb ik ook vaak dat ik gekraak hoor als ik slik, lijkt net of mijn oren een beetje dicht zitten. Daarnaast heb ik ook vaker last van een stijve nek.
Iemand ervaringen en of tips?
Robin
2 reactiesReagerenAnoniem8 november 2011 om 19:37Rene31 december 2012 om 21:29Deze maand kreeg ik last van een (hoge) piep in beide oren. Mijn zus die vroeger in de verpleging had gezeten zei waarschijnlijk een ontsteking in de nabijheid van het oor. 3x de doktor bezocht 1e keer oordruppels gekregen en een neusspray. 2e keer oren laten uitspuiten 3e keer weer een neusspray gekregen. Van de week kwam ik er achter dat als ik op bezoek ben ik er minder last van had. Uiteindelijk kwam ik er achter dat als ik mijn kaak beweeg de piep verdween. Mijn tandarts en mondhiegieniste hebben veel werk aan mijn tanden. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat als ik op een tand duk de piep voor langere tijd verdween. Ik ga vlug weer een afspraak maken.
Met vriendelijke groet,
Reageren
Rene