- Ik12 december 2017 om 19:42
Hallo ik ben al meer dan een week verkouden althans zo voelt het ik heb 3 weken geleden een griep prik gekregen en 2 weken later voelde ik me heel sloom had ik het koud en had ik nergens zin in vandaag heb ik de heledag hoofdpijn moet ik niezen en me nekspieren zitten helemaal vast ook heb ik spierpijn in de ochtend ik heb een neusspray gekocht en gebruikt maar het doet niet veel.. wat ik raar vind is dat ik geen keel pijn heb wat kan dit zijn is het toch gewoon verkoudheid ?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 december 2017 om 19:51Het kan en griep zijn. Het zou een gevolg van de griepprik kunnen zijn.
ReagerenIk12 december 2017 om 19:58Bedankt Tandor voor je reactie ik lees net over een bijholteontsteking misschien dat ik dat heb ik heb ook last gehad van kiespijn dat is wat ik dacht en pijn aan me ogen en vandaag ben ik ook misselijk en heb ik de heledag hoofdpijn moet ik mijn h.a bellen of is het niet nodig gaat een bijholteontsteking vanzelf over of krijg je er medicatie voor?
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2017 om 20:06Als de klachten heel erg zijn, is er soms een kuurtje nodig
ReagerenIk12 december 2017 om 20:09En hoe weet de h.a of het bijholteontsteking is ?
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2017 om 20:13Die kan dat wel vaststellen.
Reageren