- Debbie13 april 2018 om 22:40
Inmiddels al diverse weken met fases verkouden. Tenminste, ik denk dat het dat is. Bij inademen soms een benauwderig gevoel, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Alsof je een vies luchtje inademt waardoor je aan het hoesten komt.
Als ik mn neus snuit krijg ik een mega druk op mn hoofd. Ene dag erger als de andere dag.
Verder last van zijkanten van mn nek. Denk spieren.
Voel me verder niet ziek.
Wel snuit ik soms heel dik wittig snot.
Verder keelpijn.
Gewone verkoudheid?
Zo is het soms een enkele dag weg en zo loop ik er weer bijv 2 weken mee.
3 reactiesReagerenMete han13 april 2018 om 23:46
ReagerenHoelang heb je dit al?
Debbie14 april 2018 om 00:07Inmiddels al wel een week of 6. Een paar dagen gaat t goed. En dan merk ik s avonds bij het slapen gaan dat ik last van mn keel begin te krijgen en dan we er ik hoe laat t weer is. Paar dagen erna 1 a 2 dagen heel schor. En dan weer verkouden. En dat duurt in totaal 1 a 2 weken en dan gaat het weer een par dagen goed en dan gaan we weer.
Ben er eigenlijk wel even klaar mee.
Maar ik voel me gelukkig niet ziek ofzo.
ReagerenDebbie16 april 2018 om 23:26Nu ging het weer 2 dagen redelijk en vandaag is t er weer. Geen hoofdpijn, ook niet bij hoesten. Overdag hoest ik zelden, s avonds meer. Vooral ddan ook last van slijm in mn keel.
Iemand enig idee. Voel me gelukkig niet ziek, geen koorts etc.
Wel heb ik vergrootte amandelen. Vooral links. Daardoor kon last van amandel steentjes. Maar dat heb ik al jaren. Weinig tot geen keel ontstekingen.
Reageren