Zoeken Vraag het forum

Verkouden, hoofdpijn, nekklachten…

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Debbie

Inmiddels al diverse weken met fases verkouden. Tenminste, ik denk dat het dat is. Bij inademen soms een benauwderig gevoel, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Alsof je een vies luchtje inademt waardoor je aan het hoesten komt.

Als ik mn neus snuit krijg ik een mega druk op mn hoofd. Ene dag  erger als de andere dag.

Verder last van zijkanten van mn nek. Denk spieren.

Voel me verder niet ziek.

Wel snuit ik soms heel dik wittig snot.

Verder keelpijn.

Gewone verkoudheid?

Zo is het soms een enkele dag weg en zo loop ik er weer bijv 2 weken mee.

3 reacties
    Reageren
    Mete han

Hoelang heb je dit al?

Reageren
    Debbie

Inmiddels al wel een week of 6. Een paar dagen gaat t goed. En dan merk ik s avonds bij het slapen gaan dat ik last van mn keel begin te krijgen en dan we er ik hoe laat t weer is. Paar dagen erna 1 a 2 dagen heel schor. En dan weer verkouden. En dat duurt in totaal 1 a 2 weken en dan gaat het weer een par dagen goed en dan gaan we weer.

Ben er eigenlijk wel even klaar mee.

Maar ik voel me gelukkig niet ziek ofzo.

Reageren
    Debbie

Nu ging het weer 2 dagen redelijk en vandaag is t er weer. Geen hoofdpijn, ook niet bij hoesten. Overdag hoest ik zelden, s avonds meer. Vooral ddan ook last van slijm in mn keel.

Iemand enig idee. Voel me gelukkig niet ziek, geen koorts etc.

Wel heb ik vergrootte amandelen. Vooral links. Daardoor kon last van amandel steentjes. Maar dat heb ik al jaren. Weinig tot geen keel ontstekingen.

Reageren
Reageer op: Verkouden, hoofdpijn, nekklachten…
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.