Zoeken Vraag het forum

Verkoudheid of Holte onsteking?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tommy Voets

Beste,

Sinds vorige week donderdag begon het met keelpijn. Dit heb ik circa 4 dagen gehad. De keelpijn is daarna verdwenen en wat daarop volgde was een stevige neus verkoudheid.

Normaal duurt een neus verkoudheid maar ongeveer 4 tot 5 dagen bij mij en voel me dan alweer een stuk beter. Nu ben ik al 8 dagen zeer verkouden. Ik kan wel merken dat ik me iets minder ziek voel maar toch. Ik ben nog steeds een beetje suf en slaperig en mijn neus blijft maar lopen. Het is geen groen of geel slijm wat er uit komt. Het is wit slijm. Ik maak me toch wel een beetje zorgen. Mijn smaak is wel een beetje terug maar nog niet zoals het zou moeten zijn. Alles proeft anders. en heb het idee dat ik alles maar voor de helft proef. Mijn reuk is ook nog niet terug. het duurt normaal nooit zolang bij mij.

Wat kan ik doen?

1 reactie
    Reageren
    brenda a

er heerst een verkoudheidsvirus dat tamelijk heftig is.
    je bent er wat langer ziek van dan anders.
    werk aan je weerstand, goed uitrusten, gezond eten , voldoende drinken, niet roken.
    slik wat extra vitaminen, vooral vit. `C en spoel je neus met zoutoplossing. gewoon lepeltje zout in lauw water en dit een paar keer per dag goed naar binnen snuiven, inderdaad smerig, maar het helpt wel.
    beterschap, Brenda

Reageren
Reageer op: Verkoudheid of Holte onsteking?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.