- Tommy Voets11 juli 2011 om 08:48
Beste,
Sinds vorige week donderdag begon het met keelpijn. Dit heb ik circa 4 dagen gehad. De keelpijn is daarna verdwenen en wat daarop volgde was een stevige neus verkoudheid.
Normaal duurt een neus verkoudheid maar ongeveer 4 tot 5 dagen bij mij en voel me dan alweer een stuk beter. Nu ben ik al 8 dagen zeer verkouden. Ik kan wel merken dat ik me iets minder ziek voel maar toch. Ik ben nog steeds een beetje suf en slaperig en mijn neus blijft maar lopen. Het is geen groen of geel slijm wat er uit komt. Het is wit slijm. Ik maak me toch wel een beetje zorgen. Mijn smaak is wel een beetje terug maar nog niet zoals het zou moeten zijn. Alles proeft anders. en heb het idee dat ik alles maar voor de helft proef. Mijn reuk is ook nog niet terug. het duurt normaal nooit zolang bij mij.
Wat kan ik doen?
1 reactieReagerenbrenda a11 juli 2011 om 23:00er heerst een verkoudheidsvirus dat tamelijk heftig is.
Reageren
je bent er wat langer ziek van dan anders.
werk aan je weerstand, goed uitrusten, gezond eten , voldoende drinken, niet roken.
slik wat extra vitaminen, vooral vit. `C en spoel je neus met zoutoplossing. gewoon lepeltje zout in lauw water en dit een paar keer per dag goed naar binnen snuiven, inderdaad smerig, maar het helpt wel.
beterschap, Brenda